Forumproblemen, tijd om donateur te worden?

Misschien een leuk idee om een combineren.

15 euro overmaken en als "ruil" ben je een perfecte ondersteuning voor dit forum. en dat de organisatie de leden die betaald hebben 2 mf stickers opstuurd.

Lijkt mij een goede deal.
 
Ik maak mij geen zorgen over mijn belastingsgeld, ik word ermee betaald O-)

En de vraag is inderdaad wordt het geld aangewend waarvoor het gegeven wordt?

de Mc Canns betalen ook hun huis af met het geld van hun hulpfonds
voor mijn part maken ze het lekker op aan hun hobby :] dat boeit me niet echt niet want ze doen genoeg denk ik om dit Forum aan de praat te houden ,Ik hang hier al 4 jaar rond, heb er ook wel eens voordeeltjes van gehad en ben sinds kort ook donateur voor die paar eurootjes en ga ze echt niet ter verantwoording roepen wat er met het geld gebeurt.

Je wordt Donateur of je wordt het niet lijkt me en verder geen moeilijk gedoe eromheen voor die paar rot eurootjes.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Dan krijg je een vrijblijvend reminder emailtje van MF :)

<edit> storten mag altijd van ze :+ </edit>

Ja, zoiets had ik al verwacht. Ik had al eerder een andere tekst staan, maar die heb ik maar veranderd, anders kon ik dat antwoord sowieso verwachten.
cheeky-smiley-036.gif
 
Ik heb het forum en vooral Freaks genoeg gespekt en maar beroerd weinig voor terug gekregen moet ik zeggen.
 
alhoewel ik op het forum kom heb ik nog geen motor, en dus nog geen echte reden om donateur te worden..donateur word ik wel over iets meer dan 9 maanden(dus als ik mn rbw heb)
 
KICKKKKKKKK

Alweer een jaar geleden dat dit topic actief was, tijd om weer donateur te worden :P

15eur who cares :P

Nee ik ben niet van MF incasso, gewoon ff allemaal een kleine donatie maken, je zou niet willen dat duderuud straks een inzamelingsactie langs de deuren moet beginnen net als die andere fondsen :) ;)

Niet zeiken en gewoon een kleine donatie maken allemaal voor ze straks die MF stickers moeten gaan verkopen voor 100eur/stuk om de zooi draaiende te houden :P :+

Mijn donatie volgt ook weer :P
 
Laatst bewerkt:
alhoewel ik op het forum kom heb ik nog geen motor, en dus nog geen echte reden om donateur te worden..donateur word ik wel over iets meer dan 9 maanden(dus als ik mn rbw heb)


Tijd voor iemand om een belofte in te lossen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan