Forumproblemen, tijd om donateur te worden?

Ja ok ok ok ok !!!! :(

Ik ben om!! Potverdikkeme!!!! Ik maar denken... waarom zou ik donateur worden???
Maar na de reacties op deze topic te hebben gelezen begint mijn geweten te knagen!!

MAAR....... mijn 6/7 biertjes laat ik lekker niet!! Dan maar het meisje een keer thuis laten als ik naar de bioscoop ga!!! :X :P

Orpheus... je ziet het zo het formuliertje voorbij komen!!

enneh.....Bedankt MF!!!! Vooral zo doorgaan!
 
Grote....

Schop.JPG.JPG


voor de MOD's hiero :Y :W

Toen ik eenmaal wist van het donateurschap, heb ik mij gelijk aangemeld :Y

Wordt allen DONATEUR O-)
 
Na hier bijna een jaartje rondgefladderd te hebben doet Early ook een duit in het zakkie.
Orpheus, laat het formuliertje maar komen.

*O* Ik wor oak donneteur!!! *O*
 
dat zal ongetwijfeld maar t legt wel weer ff de nadruk op het feit dat er een hoop mensen hun vrije tijd steken in het forum ;) en dat met wat donaties het voor hun wat makkelijker wordt goede spullen aan te schaffen


Misschien moeten de leden eens wat meer een gesprekje hebben met de Moderators en hun eens vragen hoeveel tijd, energie, enz het hun kost om MF op de poten te houden

Ik geef niet graag geld uit aan iets van Internet
Maar in dit geval, vond ik het tijd worden om ook eens bij te dragen aan een zeer uniek forum :}
 
Het gaat hier om 15 euro’s per jaar!! Dat zijn 6/7 biertjes in een kroeg!! Ik kan niet voorstellen dat de mensen hier dat geld niet kunnen missen; we hebben allemaal dikke CBR’s, ZXjes, R1tjes, 1150RTtjes, Pan Europeans of whatever onder onze kont, dus 15 euro voor een jaartje kan er toch wel af voor zoiets enorms/geweldigs/handigs als dit!?

Oops... ik heb de mijne niet meer verlengd.... ff opnieuw aanvragen O-)

TS startte dit topic op 1 juni 2006, minder dan een jaar geleden en ik zie geen MF logootje voor zijn naam, dus zelf geen donateur (geworden) ........ |( :(
Was m.i. dus geen kwestie van vergeten te verlengen.

~[edit]
ff goed nagedacht:
zou dus wel vergeten kunnen zijn te verlengen, als TS op het moment van openen van dit topic wél donatuer was, en pas daarna is vergeten te verlengen ben ik nog te volgen :?
 
Laatst bewerkt:
TS startte dit topic op 1 juni 2006, minder dan een jaar geleden en ik zie geen MF logootje voor zijn naam, dus zelf geen donateur (geworden) ........ |( :(
Was m.i. dus geen kwestie van vergeten te verlengen.

\[edit]
ff goed nagedacht:
zou dus wel vergeten kunnen zijn te verlengen, als TS op het moment van openen van dit topic wél donatuer was, en pas daarna is vergeten te verlengen ben ik nog te volgen :?



Kijk eens:

Message-Id: <20070125010002.C18FB3F5ED5@murellus.motor-forum.nl>
Date: Thu, 25 Jan 2007 02:00:02 +0100 (CET)


Beste Joris Kemperman,



Op dit moment ben je donateur van het forum. Deze periode loopt echter af op 14-02-2007 om 20:13. Wanneer je donateur wilt blijven kun je opnieuw doneren; je donateurschap wordt dan met met een jaar verlengd. Kijk voor meer informatie in het volgende onderwerp: MF introduceert donateurschap



Met vriendelijke groet,

Het Motor-Forum team.


Gewoon vergeten te verlengen lieve schat :j
 
we moeten deze mensen steunen om het vrijwilligerswerk wat ze doen.
zelfs Kofferrek(fanatiekeling) verdient onze steun. ;)
ik ga em misschien ooit voor een lintje voordragen bij Bea........ :9~
 
Wat voor extra dingen kun je allemaal als je donateur wordt ?

Je kan extra opscheppen over het feit dat jij wel doneert.


En een btje donateur maakt heel eenvoudig een wheely. Da's voor niet donateurs veel lastiger. :+

Nee joh, da's nu net het mooie van MF, niks moet. Maar juist daarom wil ik wel een bijdrage leveren.
 
Wat voor extra dingen kun je allemaal als je donateur wordt ?
Je krijgt MF, the naked version *O* *O*
zonder al die reclame
en de rest zal me jeuken, het gaat om het principe!!

[me="Hornix"]brengt hier menig uurtje door :P[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe nog eens
6c4498555jq.gif
6c4498555jq.gif

richting Orpheus, die zorg in z;n 1tje voor heel die stickerbende en donateurstoestanden, en volgens mij gaat daar best veel werk in zitten waar Orp niet vaak genoeg voor bedankt kan worden :} :}
 
Heb nog geen roze papiertje (of pasje tegewoordig) met een A erop, maaruh Hermen wordt ook donateur!

Heb straks nog genoeg vragen waar ik ook een antwoord op wil hebben, dus moet het MF wel blijven bestaan!

Formulier is onderweg
 
Terug
Bovenaan Onderaan