Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb 2 opmerkingen:
- Ik kan geen foto's uit mijn "documentenlijst" verwijderen. Ik wil dit graag omdat ik de boel opgeruimd wil houden.
Het is idd niet mogelijk foto's te verwijderen.

- Ik vind de manier van foto's toevoegen bij een bericht niet soepel lopen. Ik hoop dat iemand het kan versimpelen.
Kun je toelichten wat je er niet soepel aan vindt verlopen?
 
Ik denk dat hij doelt op 't feit dat je alleen een afbeelding toe kunt voegen vanuit 't knopje "reageren" en niet vanuit de quickreply?

Maakt opzich natuurlijk niet zoveel uit maar ook vanuit "reageren" kun je maar één afbeelding per keer toevoegen, 't zou mooier zijn als je daar een keuze kreeg in de trent van: "Nóg een afbeelding toevoegen?".

Als je nu meerdere afbeeldingen wil toevoegen aan een post dien je ze eerst allemaal te uploaden naar je "documenten" en vervolgens met wat knip/plak werk in een post te frommelen.

Dat laatste kan dan wél weer door je afbeeldingen eerst op je eigen PC in een .ZIP file te plaatsen zodat je er meerdere gelijktijdig verstuurd (compressie van .zip op .jpeg is ~"0"), maar 't plaatsen in een topic is dan ook weer stuk voor stuk vanuit de "documenten" lijst.
 
Laatst bewerkt:
Zou het mogelijk zijn om net als de `lees verder` link onder de laatste post op een pagina , er ook een `1 pagina terug` link bij te zetten ?
 
ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek ''te koop'' motoren
maar ik kom niet verder dan de pagina(pg2) waar je het bouwjaar en kleur etc moet invullen, heb alle verplichte velden ingevuld maar het icoontje ''verder'' blijft wazig en is niet aan te vinken??...... :?
 
Zijn er al! :Y Links naast het paginanummer: « (naar pagina 1) en (1 pagina terug).
Gek genoeg is die optie er niet altijd! Als je via de link die je via de e-mail krijgt naar een topc gaat, dan kom je altijd op de laatste pagina, en niet bij de laatste ongelezen posting. Je moet dan regelmatig 1 of meerdere pagina's terugbladeren. Dat is dus onmogelijk zonder die "back-page button". Je moet dus de paginalijst openen, en dan het paginanummer voor de huidige pagina aanvinken. Heb je die pagina, en moet je nog verder tegerug, dan staat die back-page button er weer wel.....
 
ZLhonda heeft het voor elkaar gekregen om 136 jaar, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten in 12 uur te proppen _O-

Foutje ergens, neem ik aan?
full
 
Gek genoeg is die optie er niet altijd! Als je via de link die je via de e-mail krijgt naar een topc gaat, dan kom je altijd op de laatste pagina, en niet bij de laatste ongelezen posting. Je moet dan regelmatig 1 of meerdere pagina's terugbladeren. Dat is dus onmogelijk zonder die "back-page button". Je moet dus de paginalijst openen, en dan het paginanummer voor de huidige pagina aanvinken. Heb je die pagina, en moet je nog verder tegerug, dan staat die back-page button er weer wel.....
Is hier ook naar gekeken, of is het alleen ter kennisgeving aangenomen?
 
Misschien staat het al wel ergens in dit topic maar ............

Ik kan 'n pagina niet op van het Jerryt's eigenbouw part 4-topic.
Chrome zegt: Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op www.motor-forum.nl geblokkeerd.
Er is inhoud van www.rallye-tenere.net, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd.
Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie .........

en dat zou moeten zijn ergens tussen 19-10 en 30-10-2012. '(
 
Misschien staat het al wel ergens in dit topic maar ............

Ik kan 'n pagina niet op van het Jerryt's eigenbouw part 4-topic.
Chrome zegt: Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op www.motor-forum.nl geblokkeerd.
Er is inhoud van www.rallye-tenere.net, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd.
Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie .........

en dat zou moeten zijn ergens tussen 19-10 en 30-10-2012. '(
Is inderdaad al eerder langsgekomen. Men zei toen dat de deze foutmelding kunt negeren omdat Google Chrome een beetje te paranoia is ...
 
Is het niet tijd om een aparte sectie voor gestolen motoren te maken? 't Worden er onderhand best veel... Weet dat er een los topic voor is, maar die schijnt niemand te kunnen vinden :P
 
Laatst bewerkt:
Ik volg MF al geruime tijd passief, vele leuke projecten en nuttige info beschikbaar. Zojuist maar eens besloten dat ik ook maar eens actief moet gaan meedoen, wil e.e.a. gaan posten mbt de restauratie van een project. Waarom? 1e dat lijkt me leuk, 2e hoop zo hier en daar wat nuttige info te kunnen verkrijgen.
Nu echter de vraag: is er al een MF app voor iPhone, iPad, android etc? Met een functie als foto's uploaden (à-la-Facebook bijvoorbeeld) er bij zou dit een geweldige aanvulling zijn van het zo mooie MF...
 
Ik volg MF al geruime tijd passief, vele leuke projecten en nuttige info beschikbaar. Zojuist maar eens besloten dat ik ook maar eens actief moet gaan meedoen, wil e.e.a. gaan posten mbt de restauratie van een project. Waarom? 1e dat lijkt me leuk, 2e hoop zo hier en daar wat nuttige info te kunnen verkrijgen.
Nu echter de vraag: is er al een MF app voor iPhone, iPad, android etc? Met een functie als foto's uploaden (à-la-Facebook bijvoorbeeld) er bij zou dit een geweldige aanvulling zijn van het zo mooie MF...
Hierover zijn al minstens twee topics geopend. Zie De motor-forum app! en Motor-forum als Apps voor de iPad.
 
Ik had het gisteren al gemeld eigenlijk. In een van de topics zag ik dus twee keer de poll staan.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan