Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi.
Wens/ vraagje / tip:

De rubriek : te koop, kan daar geen standaard titel verplicht gesteld worden?
Op zijn minst:
merk, type, jaartal en prijs ofzo..

Ik klik me helemaal gek op alle linkjes.

Maar mischien ligt dat ook wel aan mij, omdat ik helemaal niks van alle motor afkortingen ken.
gsx 6.. een wat?

Zou leuk, zien, zie het wel..
Anders blijf ik ook nog rustig klikken..op het werk bij weinig zin in werken wel handig..
 
Is het ook mogelijk om je gebruikersnaam te veranderen?
Ik heb definitief afscheid genomen van het chopper rijden, dus de naam 'Sjoppertje' zou ik wel graag aan willen passen.
 
Telkens als ik op een link klik op MF, krijg ik die vervelende statusbalk in Safari onderaan. Maakt niet uit of er gelinkt wordt binnen MF of naar bijv. Youtube, die balk komt er altijd te staan. Vage is ook dat ik het alleen bij MF heb, en geen enkele andere site.

Meer Apple gebruikers die dit ervaren?

Mac OS 10.5.2
Safari 3.0.4
Intel iMac
 
Hoe verwijder ik foto's uit mijn documenten?
Dat is niet mogelijk.
Telkens als ik op een link klik op MF, krijg ik die vervelende statusbalk in Safari onderaan. Maakt niet uit of er gelinkt wordt binnen MF of naar bijv. Youtube, die balk komt er altijd te staan. Vage is ook dat ik het alleen bij MF heb, en geen enkele andere site.

Meer Apple gebruikers die dit ervaren?

Mac OS 10.5.2
Safari 3.0.4
Intel iMac
Wat voor balk is dat? Heb je een screenshot?
 
De mobiele versie is een sterk versimpelde versie van MF, veel functionaliteit zit er (nog) niet in. Het quoten zal waarschijnlijk wel toegevoegd worden, maar staat voorlopig nog niet in de planning.
 
Ik heb nu meerdere malen mijn e-mail adres verandert in mijn profiel omdat mijn oude adres komt te vervallen maar ik krijg geen bevestiging van de mod om de wijziging door te voeren. Kan dit geregeld worden???
Mijn dank is groot :-)
 
Ik heb nu meerdere malen mijn e-mail adres verandert in mijn profiel omdat mijn oude adres komt te vervallen maar ik krijg geen bevestiging van de mod om de wijziging door te voeren. Kan dit geregeld worden???
Mijn dank is groot :-)
Heb je ook al in de map 'Ongewenst' of 'Spam' gekeken?
 
Ik heb een vraagje over de volgorde van de posts in een topic.
Op dit moment heb ik bij "voorkeuren -> onderwerpinstellingen" "van nieuw naar oud" en "ga naar eerste pagina" ingesteld.
Nu krijg ik dus de nieuwe posts als eerste te zien, maar is het ook mogelijk om deze van boven (ouder) naar beneden (nieuwer) te laten weergeven?
Of moet ik dan meer terug naar "van oud naar nieuw" en "ga naar laatste pagina"?
 
Het viel me op dat als ik zoek naar zx-10 dat het zoeken te lang duurt. Zoeken naar zx 10 (spatie ertussen ipv streepje) werkt wel snel. Volgens mij gaan alle zoekopdrachten met een streepje fout.

Hmm, zoeken naar 'zx-10' werkt wel goed.

Alleen zoek je dan weer naar zx en 10
 
Laatst bewerkt:
De zoekactie nam meer dan 15 secondes in beslag en is gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als u deze gebruikt) of probeer het opnieuw.

Al tig keer geprobeerd op verschillende tijdstippen.

Ah, nu doet hij het wel een keer, maar dan staat er bij de verschillende draadjes dit: Gevonden trefwoorden: zx, 10. Maargoed, even kijken hoe je daar dan op kan zoeken
 
Laatst bewerkt:
Zegt OpenX jullie wat?
had net een "probleem" met mn firefox, dat ik opeens OpenX.txt zou moeten installeren? :?
(wit scherm met tekts)

kennelijk iets niet goed in de ads oid?

nu werkt t wel weer naar behoren :)
 
Zegt OpenX jullie wat?
had net een "probleem" met mn firefox, dat ik opeens OpenX.txt zou moeten installeren? :?
(wit scherm met tekts)

kennelijk iets niet goed in de ads oid?

nu werkt t wel weer naar behoren :)
ik kreeg net dezelfde melding :? ik gebruik IE 7.
 
Wilde al bijna met mn werkgever gaan praten of hij wat met de pc's heeft zitten doen (softwarefilter oid).. mgoed, denk niet dat hij t op prijs zou stellen dat ik af en toe MF onder werktijd :+
 
Na een aankoop op mf met wrange nasmaak, is de vraag of we een trade history module kunnen includen. Waarin men een korte samenvatting (steekwoorden) kan plaatsen over bijv de communicatie/aankoop/huidige staat/afhandeling etc dit samenvattend in een cijfer of kleurtje (rood ontevreden, groen topverkoper)
 
Na een aankoop op mf met wrange nasmaak, is de vraag of we een trade history module kunnen includen. Waarin men een korte samenvatting (steekwoorden) kan plaatsen over bijv de communicatie/aankoop/huidige staat/afhandeling etc dit samenvattend in een cijfer of kleurtje (rood ontevreden, groen topverkoper)
We zijn druk bezig met een nieuwe site, een soort van marktplaats voor motorrijders. Wellicht dat we dit hier ook in gaan verwerken, dank voor de suggestie dus!

Overigens zijn we nog bezig het concept uit te werken dus we kunnen nog geen schatting afgeven wanneer de site online zal gaan. Maar hij komt er aan :)
 
Heb problemen met het forum, iemand die mij kan helpen?????????

Probleem is namelijk het volgende:
Wanneer ik inlog mis ik een topic, en dat is Offtopic.
Wanneer mijn zoon inlogt ziet hij hem wel.

Rara hoe kan dat?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan