Forumsoftware bugs en wensen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het ook mogelijk om bij de actieve onderwerpen bv 100 onderwerpen te tonen en het aantal reacties per pagina bij een topic op bv 25. :?
 
In dit verband nogmaals: wat houdt een éénmalige notificatie in? Bij andere fora krijg je éénmaal een notificatie totdat je het topic geopend hebt. Daarna krijg je opnieuw éénmaal een notificatie.
Is dat hier ook zo of is éénmalig hier letterlijk ''eénmalig; d.w.z. wordt de notificatie uit je lijst geschrapt nadat je éénmaal gewaarschuwd bent?
Voor de derde keer dan maar...
 
Weer iets vaags ,

Als ik een topic aanklik dan krijg ik soms de volgende tekst in beeld:

Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

en als ik dan een paar keer op vernieuwen klik dan ''pakt'' ie 'm in één keer wel.
Hetzelfde geld voor reageren e.d.
Meer mensen hier last van. :?
 
Laatst bewerkt:
Weer iets vaags ,

Als ik een topic aanklik dan krijg ik soms de volgende tekst in beeld:

Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

en als ik dan een paar keer op vernieuwen klik dan ''pakt'' ie 'm in één keer wel.
Hetzelfde geld voor reageren e.d.
Meer mensen hier last van. :?

Ik ook. Bij IE en bij FF.
 
als je geen reactie krijgt dan wil dat zeggen dat het onderwerp al eerder ter sprake is gekomen in het topic. ;)
Maar dat is hier niet het geval...
Weer iets vaags ,

Als ik een topic aanklik dan krijg ik soms de volgende tekst in beeld:

Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

en als ik dan een paar keer op vernieuwen klik dan ''pakt'' ie 'm in één keer wel.
Hetzelfde geld voor reageren e.d.
Meer mensen hier last van. :?
Ik ook...(IE)
 
Weer iets vaags ,

Als ik een topic aanklik dan krijg ik soms de volgende tekst in beeld:

Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

en als ik dan een paar keer op vernieuwen klik dan ''pakt'' ie 'm in één keer wel.
Hetzelfde geld voor reageren e.d.
Meer mensen hier last van. :?
:^ (IE 7)
 
Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

firefox geeft dit ook aan B|
 
Ik krijg dit bij elke klik;

Fatal error: Class tpl_motor_forumclass: Cannot inherit from undefined class tpl_com_tplclass in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/templates/motor-forum/functions.inc.php on line 5

en na 2 of 3x refreshen werkt het meestal weer...
 
Volgens mij ligt het deze keer dus niet aan m'n pc instellingen. :N

Ook heel prettig als je een reactie intikt. |(
(Selecteren-kopieren uitvoeren dat weet ik ,maar toch)

ik heb trouwens IE6
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel kek uit allemaal :)

Jammer dat de emailnotificatie 'veralgemeniseerd' is.
Het topic als email-subject bij notificatie is toch wel retehandig !
 
Laatst bewerkt:
In dit verband nogmaals: wat houdt een éénmalige notificatie is? Bij andere fora krijg je éénmaal een notificatie totdat je het topic geopend hebt. Daarna krijg je opnieuw éénmaal een notificatie.
Is dat hier ook zo of is éénmalig hier letterlijk ''eénmalig; d.w.z. wordt de notificatie uit je lijst geschrapt nadat je éénmaal gewaarschuwd bent?
Eenmalig betekend letterlijk éénmalig. Zodra er een e-mail is vertuurt staat het vinkje achter 'Actief' uit, en krijg je geen e-mails meer.
Altijd betekend letterlijk elke keer, dus van elke reactie krijg je een e-mail. Ik meende altijd dat dat laatste niet zo was, en hier zal ik nog eens naar informeren bij Parse.
 
Ik krijg sinds de nieuwe forumsoftware de grotere plaatjes er niet helemaal meer op. Ik weet niet of dat al eerder vermeld is, anders excuses ;)

Afbeelding1.jpg


Ik gebruik Safari 2.0.4 icm Mac OS 10.4.8
 
Laatst bewerkt:
Bij gequote afbeeldingen kan je nog wel op (afbeelding) link klikken maar dan krijg je een error :o
I know ;(

Dat komt alleen voor bij oude berichten uit de vorige software, en is niet meer te repareren.
Het is simpelweg niemand in de afgelopen maanden van voorbereiding opgevallen...
 
...'k heb net iets vreemds ervaren mbt reply's die ik geplaatst heb......
( hier op m'n werk)ik start pc weer op....(klik) M-F weer open...
(klik) overige actie's--> (klik)mijn laatste reactie's....
Zie ik dus idd dat het topic waarin ik m'n laatste reactie geplaatst heb bovenaan staan!
(klik) topic open.....
......zie mijn laatste reactie dus niet!....
hmm,..vreemd...( toch meer dan 12 uur later....)
( werkbalk) (klik) vorige....en daarna..F5........
gehele lijst veranderd in volgorde....
...dus ff gauw weer kijken in dat ene topic....en ja,...idd meedere reacties waren er dus al geweest na de mijne...
Dus na mijn aanwezigheid via deze pc,...en na het afsluiten gisteravond,...heeft er geen automatische vernieuwing plaatsgevonden in de berichtenlijst van M-F.....
Deze moet ik dus activeren met F5,.....

Zoals het topic: "als jij voor iedere overtreding beboet zou worden"...
Heb ik gisteravond om 18:30 voor het laatst voorgehad....( reply roelibaldi..)
Dus ik open dit topic 5 min. geleden,...en ik zie idd Roeli z'n reply staan! pag.1...en verders niet...
.......( hit) F5...en zie daar 3 pag. verschijnen....

Waar kan dit aan liggen?

ik heb het trouwens met ieder topic ( waarin ik gereageerd heb..).....
klik een topic open...en ik krijg er steevast één waar een "te oude" reply te zien is....
(hit) F5...en de boel 'schoont' weer op....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan