Forumsoftware bugs en wensen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde wijzigingen doorvoeren in m'n profiel....
<enter>
moest ik mijn huidige wachtwoord op verzoek intikken...
( ingetikt)
<enter>

resultaat...
full
 
Ik probeer te zoeken op het forum maar krijg telkens een foutmelding. De tekst hieronder is copy/paste:


1. Motor-Forum
2. Foutmelding

Foutmelding

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug naar de pagina waar je vandaan kwam.

De Omega paramaters waren leeg

(interne identificatie: search::find::execute_omega_empty gegenereerd door de 'search' klasse)
 
Mogen de paaseilanders weer terug om aan te geven of iemand On of Off-line is?
 
Vroeger zaten er van die knopje met reageren enzo, nu kan ik die alleen op de "tast" vinden.
full
 
De linkjes zijn bij mij ook nog steeds niet klikbaar.
Ook al zet ak al mijn beveiligingen van Norton uit. B|

Linkjes kan ik eventueel wel openen dmv rechtermuisknop/open in nieuw scherm.
Maar bijvoorbeeld afbeeldingen met zo'n rode omlijning(verkleind dus) kan ik niet in hun orginele grootte zien. -O-

iemand een idee. '(
 
weet niet of het al gezegd is...maar als ik klik op de onderwerpen waarop ik gereageerd heb klopt er geen drol van, zijn topics waar ik vast wel ooit in heb gereageerd, maar niet op de datum die erbij staat...
zal zo wel screenshit maken.

sorry... tijd stond voor laatste reactie -O- maar dan rijst de vraag: hoe zijn die topics gesorteerd? niet op moment dat je er het laatst op gereageerd hebt... hoe dan wel?
 
Laatst bewerkt:
1) Als ik mijn favorieten selecteer zou het fijn zijn dat ik ook de laatste zou kunnen zien die gereageerd heeft in een topic. Net zoals je dit hebt als je actieve onderwerpen had geselecteerd

2) Dat mijn topics opzoeken via zoeken vind ik 3 keer niks. In de oudere software deed je dat via dat pulldown menu en dat vond ik 10 keer handiger.

3) En dat omega gedoe ..lees foutafhandeling daar hebben de gebruikers geen boodschap aan tenzij je ze net zoals microsoft dat doet de gelegenheid geeft om die foutmeldeingen direkt door te zenden

4) Image bijvoegen gaat heel vaag mag verbeterd worden. Lijkt dan net of het forum hangt

5) Replyen en dan net ff te snel reageren levert een melding op van een dubbelpost. De detectie moet langzamer dus als de gebruikers 2x keer snel tuikken op een button voor plaatst bericht moet er ff een pauze inzitten van een 1,5 seconde ofzo..Anders gaat de forumsw weer zeuren ...bijzonder irritant

6) dat lege omega gedoe bij het zoeken wordt veroorzaakt doordat je gebruik maakt van een reedsopgeslagen tekst welke je dan selecteert ...als je de zoektekst opnieuw intikt heb je dr geen last van.
 
Laatst bewerkt:
Meer een schoonheidsfoutje dan een bug ;)

Als je in je documentenlijst op een plaatje klit zodat hij geopend word. Dan zie je het "React" icon ipv het "MF" icon in je adres balk vooraan.

Edit: Ik bedoel het favicon dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Vroeger zaten er van die knopje met reageren enzo, nu kan ik die alleen op de "tast" vinden.[afbeelding]
Als je zelf die plaatjes gaan blokkeren of het hele uiterlijk veranderen kunnen wij er ook weinig aan doen.

De linkjes zijn bij mij ook nog steeds niet klikbaar.
Ook al zet ak al mijn beveiligingen van Norton uit. B|

Linkjes kan ik eventueel wel openen dmv rechtermuisknop/open in nieuw scherm.
Maar bijvoorbeeld afbeeldingen met zo'n rode omlijning(verkleind dus) kan ik niet in hun orginele grootte zien. -O-

iemand een idee. '(
Waarschijnlijk heb je een popup blocker geïnstalleerd die zijn werk iets te serieus neemt.

~
1) Als ik mijn favorieten selecteer zou het fijn zijn dat ik ook de laatste zou kunnen zien die gereageerd heeft in een topic. Net zoals je dit hebt als je actieve onderwerpen had geselecteerd
Wijs eens met je muist over de kollom titel of laatste reactie. :)

2) Dat mijn topics opzoeken via zoeken vind ik 3 keer niks. In de oudere software deed je dat via dat pulldown menu en dat vond ik 10 keer handiger.
Je kan nu op diverse manieren je eigen onderwerpen terug vinden, onderandere onder 'Overige acties' > 'Mijn laatste reacties'

3) En dat omega gedoe ..lees foutafhandeling daar hebben de gebruikers geen boodschap aan tenzij je ze net zoals microsoft dat doet de gelegenheid geeft om die foutmeldeingen direkt door te zenden
Inderdaad, anders is het voor ons als developer maar gokken wat de fout is, en nu heb je iets om aan ons door te geven. Aan de search wordt trouwens nog gewerkt ;)

4) Image bijvoegen gaat heel vaag mag verbeterd worden. Lijkt dan net of het forum hangt
Een plaatje uploaden kost tijd, maar het is wel een leuk idee om je tijdens het uploaden een indicatie te geven.
 
Ik heb al een paar keer gehad (op verschillende PC's) dat als ik een reply verstuur (geopend in een nieuw venster), dat deze verstuurde reply zo'n 35 a 40 keer geopend wordt :?

Dan heb ik dus 40x die reply op m'n scherm staan! Dacht eerst dat het aan m'n PC lag, maar gisteren had ik het op deze PC ook.

Enig idee wat het zou kunnen zijn?
 
Zie net dat het eigenlijk hetzelfde probleem is als die van SuperKris:

Misschien scheeuw ik iets te hard, maar ik heb misschien een behoorlijke bug in het forum ontdekt.

Na het posten van een reactie krijg je heel kort een bevestigings pagina. Als ik op dat moment mijn browser sluit gaat het compleet fout en blijft internet explorer zo snel als de pc het toelaat nieuwe vensters openen. Dit gaat door todat je geheugen vol zit en je pc muurvat zit. Tijd om de vensters te sluiten is er niet, de pc moet dan echt via de reset knop opnieuwe opgestart worden. nadat het mij 1 keer gebeurde heb ik het nog 2 keer geprobeerd, en het was dus 3 keer op een rij raak! Het zou natuurlijk aan mijn pc kunnen liggen, maar die is erg standaard en up to date: Athlon 2700+, Gig ram, vele gigs aan ongebruikte hd, windows XP sp2, IE 6 met de nodige updates. Verder geen rare bullshit geinstalleerd.

Dit probleem laat dus je hele pc crashen en dat kan erg lastig zijn!

Alleen loopt mijn PC niet helemaal vast *D
 
In de vorige software zat een pull-down menu waarin je het aantal dagen kon veranderen, wat soms wel handig is als je wilt zoeken op een topic waarin je niet gereageerd hebt. Aantal dagen --> 100, CTRL-F + zoekopdracht.
Is zoiets nog mogelijk met de nieuwe software :?



|( Eerst kijken, dan blaten... Never mind.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in mijn Favorieten opeens een map die "Honda RC 30" heet?? :+

Staat verder niks in, maar kennelijk is er wat mis gegaan en mist iemand nu een map :P
 
Ik heb een probleempje.

Wanneer ik een tekst selecteer en dan probeer te verkleinen met de A knop

wordt de tekst op mijn beeldscherm niet klein weer gegeven. Als ik mezelf citeer wordt deze
groot weer gegeven.

Verkleinen = ~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan