Forumsoftware bugs en wensen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een probleempje.

Wanneer ik een tekst selecteer en dan probeer te verkleinen met de A knop

wordt de tekst op mijn beeldscherm niet klein weer gegeven. Als ik mezelf citeer wordt deze
groot weer gegeven.

Verkleinen = \


full
 
Ik wil net de zoekfunctie gebruiken.
Krijg ik dit te zien als ik op de knop zoeken druk:

De Omega paramaters waren leeg

(interne identificatie: search::find::execute_omega_empty gegenereerd door de 'search' klasse)

:?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een probleempje.

Wanneer ik een tekst selecteer en dan probeer te verkleinen met de A knop

wordt de tekst op mijn beeldscherm niet klein weer gegeven. Als ik mezelf citeer wordt deze
groot weer gegeven.

Verkleinen = \

De grootte van de \-tag werd overgelaten aan de browser, maar daar valt dus ook al niet meer op te vertrouwen... Ik heb het nu expliciet opgegeven, komt met de eerstvolgende update online.
Binnen quotes is het even groot als de rest van de tekst, omdat het anders wel érg klein wordt.

Ik wil net de zoekfunctie gebruiken.
Krijg ik dit te zien als ik op de knop zoeken druk::?
De zoekfunctie doet het momenteel nog niet, dit klopt. We zijn er nog mee bezig, maar het duurt iets langer dan verwacht.
 
De grootte van de \-tag werd overgelaten aan de browser, maar daar valt dus ook al niet meer op te vertrouwen... Ik heb het nu expliciet opgegeven, komt met de eerstvolgende update online.
Binnen quotes is het even groot als de rest van de tekst, omdat het anders wel érg klein wordt.


:} Ik dank u.

Pierre for president :+
 
Laatst bewerkt:
weet niet of het al gemeld is, maar het forum is erg traag met het verwerken van een bericht gepost in de quik reply of dmv reageren.
Duurt soms 28 sec om terug te keren naar het topic.
 
Is het mogelijk om de onderwerpen te sorteren op plaatsting datum zoals voorheen, want nu zie ik de onderwerpen gesorteerd op laatste reacktie.

Alvast bedankt,
 
Hoi Mf

Ff een vraagje misschien is het al gemeld maar in het topic
Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 4

op de eerste pagina staan de NTV en hawk eigenaren vaak met een plaatje van de fiets maar deze werken niet meer als de foto's voor de verandering op MF stonden.

Neem bijv nr 19 Muppet :P met bij de NTV's daar staan 2 plaatjes bij eentje op mijn eigen site en een op MF

Is/komt hier een oplossing voor ???

Mzzl Muppet
 
Laatst bewerkt:
Het volgende staat in de FAQ:

~[Q]
De datum boven een bericht blijft rood, ook na een refresh.

[A]
Alle berichten sinds je vorige bezoek hebben een rode datum, zodat je makkelijk ongelezen berichten kan terugvinden. Zolang je aanwezig blijft op het forum zullen ze rood blijven, zodat dit ook nog zichtbaar is in andere onderwerpen die je een paar minuten later leest.
Wil je sneller alles zwart maken? Klik dan onder 'Overige acties...' op Markeer alles als gelezen.


Als ik echter wat langer in één onderwerp blijf hangen (minimaal een paar minuten), dan wordt de sessietijd blijkbaar gereset, want opeens is alles gemarkeerd als gelezen.

Dit gedrag wordt vertoond op verschillende computers, en getest met IE6 en IE7. Ook maakt het niet uit of je in die tijd tussen browsers (of tabbladen in IE7) schakelt (hierbij uiteraard wel op het forum blijvend met de betreffende browser), of geen enkele andere pagina open hebt staan en gewoon het betreffende onderwerp op MF blijft lezen...

Ra, ra, hoe kan dat?
 
Waar is trouwens de RSS feed gebleven voor actieve onderwerpen? De oude feed doet weinig meer..
De RSS feed: http://www.motor-forum.nl/rss.php/list_activetopics
De XML feed: http://www.motor-forum.nl/xml.php/list_activetopics

Ik vind het forum nogal traag.
Kan daar iets aan gedaan worden ?
Het toevoegen van een reactie gaat nu al een stuk sneller gelukkig.

Binnenkort krijgen alle webservers een extra dual core processor en 1GB aan extra geheugen dus dat zal ook wel helpen ;)

Is het mogelijk om de onderwerpen te sorteren op plaatsting datum zoals voorheen, want nu zie ik de onderwerpen gesorteerd op laatste reacktie.

Alvast bedankt,
Nee, dat is (nog) niet mogelijk. Wellicht een optie voor de toekomst. eerst maar eens zorgen dat alles écht goed werkt, dan maar eens kijken naar extra features.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan