forward control vraagje!

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Ja, daar is hij weer met z'n geemmer over die FWC's (sorry) O-)
Maar ik vroeg me af welke FWC op een kawa 454 passen?
Ik kom van van alles tegen maar (bijna) niet voor de 454 (is ook een raar fietsje natuurlijk _O- )
Dus wat zou er nog meer passen?
 
Moet je een sizzybar van een intruder aftrappen, daar kun je voor elke fiets mooie en makkelijk FC van maken, zal ff naar foto zoeken, als die nog op mijn hd staan, anders maak ik ze morgen wel ff
 
Yep, en zo kost dat ook weer niks, 1 complete heb je genoeg aan, en is op elke chopper op maat te maken

fcc1og.jpg
 
Wow :} Hulzie dat ziet er gelikt uit zeg!!! Ik betwijvel of ik handig genoeg ben om zoiets moois te maken, maar ik ga het zeker proberen!!! :Y :Y :Y
Dank voor de foto! :}
 
Dit kost echt minimaal

Matriaal is een sizzybar van een intruder t/m 800 cc
+ 1 stuk draadeind
+ kogelgewricht van een schakelpook van een andere jap
+ passagiers stepje

Denk een beetje creatief, en is goed te doen
Andere kant, kan van de rem is nog makkelijker
 
He mensen,

Misschien een domme vraag van mij, maar wat is een forward control. Dat is toch gewoon om te schakelen. Als dat zo is dan weet ik meteen hoe ik dat ding voortaan kan noemen. Ik weet nooit hoe ik de schakelpook moet noemen.
 
Misschien een domme vraag van mij, maar wat is een forward control. Dat is toch gewoon om te schakelen. Als dat zo is dan weet ik meteen hoe ik dat ding voortaan kan noemen.

Forward controls: Naar voren geplaatste voesteunen mét rem en versnellingspook. Veelal gedaan door de eigenaar van de motor en niet door de fabrikant.
De normale voetsteunen komen normaliter te vervallen.
Dit in tegenstelling tot highway steps. Dat zijn alleen voetsteunen. De rem en schakelspullen blijven op de orginele plaats zitten.
 
He mensen,

Misschien een domme vraag van mij, maar wat is een forward control. Dat is toch gewoon om te schakelen. Als dat zo is dan weet ik meteen hoe ik dat ding voortaan kan noemen. Ik weet nooit hoe ik de schakelpook moet noemen.

Dat zijn die dingen waar die gasten met zwarte pothelmen en booskijkers op , de poten op hebben liggen tijdens het rijden, verlengde schakel en remgedoe zeg maar. (hoort niet thuis is de "buikschuifwereld", daar hebben ze weer race schakelsetjes, of hoe heet het)
 
Dit kost echt minimaal

Matriaal is een sizzybar van een intruder t/m 800 cc
+ 1 stuk draadeind
+ kogelgewricht van een schakelpook van een andere jap
+ passagiers stepje

Denk een beetje creatief, en is goed te doen
Andere kant, kan van de rem is nog makkelijker
Hulzie, O-) O-) heb je misschien een kleine beschrijving hoe ik dat doe? :}
Ik ben misschien niet zo handig, maar ik kan erg goed luisteren :Y Zou top zijn *O*
 
Je zoekt zo'n ding
Schroeft um uit elkaar
Zoek 1 vast bevestingspunt
De andere twee maak je, middels strip sen steunen
Zo draai je hem vast
Vanafa schakelgedeelde even prusten met draadeind en kogelgewrichten
En klaar is kees
 
Heb dus iets om te proberen!! Wil overigens nog steeds weten welke FWC er op mijn brommertje zouden passen! Kom van alles tegen maar geen voor de 454.
Dus wat zou passen (voor als de handenarbeid niet lukt :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan