forward controls

w.adema

Rookie
4 feb 2002
5
0
apeldoorn
wie kan mij helpen aan forward controls voor mijn intruder 800?? heb hééééle lange benen~!!!
heb zelf nog een orginele sissybar in de aanbieding
laat wat van je horen...okéé mailen dan
 
volgende keer ff beter opletten !!!

twee X zelfde gepost !!!!

voor de forwardcontrol kun je misschien bij Highway Hawk terecht
 
Nou wil ik toch wel eens weten wat een sissybar is; wie kan mij verlichten?

Is dat niet het rugsteuntje voor de passagier?
En hoe noemt men nou eigenlijk die reetveters aan het stuur? Ik noem ze reetveters, maar ik neem aan dat ze anders heten... sm-kwastjes :? :)
 
Op dinsdag 05 februari 2002 08:31 schreef JK het volgende:Is dat niet het rugsteuntje voor de passagier?
Sissybar is inderdaad het rugsteuntje.

En hoe noemt men nou eigenlijk die reetveters aan het stuur? Ik noem ze reetveters, maar ik neem aan dat ze anders heten... sm-kwastjes :? :)

Ehhhhh, stuurveters??? Krokodillenlederen-aan-het-stuur-hangende-heen-en-weer-wapper-touwtjes? Aan mijn Intruder geen wapperzooi....
 
wie kan mij helpen aan forward controls voor mijn intruder 800?? heb hééééle lange benen~!!!
heb zelf nog een orginele sissybar in de aanbieding
laat wat van je horen...okéé mailen dan

Probeer eens bij Jack\'s Bikes (www.jacksbikes.nl ) of Brouwer Custom. Ik heb zelf Jardine Forward Controls op m\'n Intruder 800. Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn, maar ik ben er wel blij mee. Je kan ook eens op de motorbeurs kijken, wie weet! Veel succes in ieder geval :]
 
Laatst bewerkt:
Há, kan je niet met je rug tégen de sisy bar aanleunen? 2 voordelen, je hoeft je sissy bar niet kwijt én je hebt geen forward controls nodig ;)

Succes met zoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan