Forward controls...???

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Op mijn nieuwe project zit een setje zelf gebakken forwardcontrols waarvan met name de schakelkant me niet bevalt...

Nou heb ik er ook wel treeplanken enzo bij maar ik wil toch liever forwardcontrols hebben omdat ik anders mijn poten niet normaal kwijt kan.

Ik heb es wat in die parts boeken zitten neuzen maar het is alles billet wat de klok slaat en dat wil ik niet...

Weet iemand misschien waar je een setje ouwerwetse controls kan scoren,liefst uit de jaren 70/80 of iets wat daar heel erg op lijkt ???
 
Hoe vaak moeten we het nou nog zeggen??

E B A Y !!!!!!

Bij de weg: al aan gedacht om de treeplanken wat naar voren te zetten middels een kleine aanpassing?
 
ja, ook wel, maar ik vind het niet zo mooi, beetje lomp...

ik zie ook wel vaak dat ze alles gewoon laten zitten en alleen de treeplanken vervangen door steppies, vinnik ook wel wat hebben....

misschien verzaag ik ook wel gewoon die bagger die er nu op zit hoor, bussie zwarte verf en erover en klaar.....
 
ja, ook wel, maar ik vind het niet zo mooi, beetje lomp...

ik zie ook wel vaak dat ze alles gewoon laten zitten en alleen de treeplanken vervangen door steppies, vinnik ook wel wat hebben....

misschien verzaag ik ook wel gewoon die bagger die er nu op zit hoor, bussie zwarte verf en erover en klaar.....

...op een oude school fiets horen natuurlijk eigenlijk mid-controls Bral!
En anders idd eBay, als het daar niet op staat...
 
mid controls is ook het mooist maar ik kan mijn poten op een FX/FXE (die dat standaard hebben) echt niet kwijt dus dat zal wel niet worden......

en zoals reeds eerder vermeld, stijlzuiver/period correct zal me helemaal worst wezen, ik bouw gewoon wat ik mooi vind en lekker vind rijden ;)
 
'k Heb net nog ff op het project gezeten, en idd die forwards moeten eraf. Staandaard treeplanken is ook niet je van het, zeker niet met Bralleriaanse afmetingen. Dus zullen deze dan ongetwijfeld naar voren gezet moeten worden of verlagen die hap, maar gezien de dan resterende grondspeling, lijkt me dat geen optie. Blijft dus over naar voren met de plankjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan