Forza 300 2020

kojak58

MF'er
10 sep 2012
197
27
Overgestapt van een SH300 2016 naar een Forza 2020 , zithouding vergelijkbaar maar rijd toch anders , wel prettig . Iemand die wat ervaringen kan delen met de Forza 300i
 

Bijlagen

  • Honda Forza 300i Abs 2020 (1).jpg
    Honda Forza 300i Abs 2020 (1).jpg
    191,2 KB · Weergaven: 28
Zat wel véél meer uit de wind op de SH en reed ook "lichter" qua rijgedrag en was wel makkelijker bij te tanken onder het zadel zonder bijna op je knieen te moeten gaan bij de Forza in de middenconsole , de Forza rijd wel wat vlugger /comfortabeler en meer motorgevoel k'weet niet hoe dat komt
 
Ik heb een grotere windscherm gemonteerd die is 11 cm hoger en 8 cm breder en het werkt perfect
post eens foto van scherm als je kan , heb ook een groter scherm van Givi dat een 11 cm hoger is maar met heel veel wind vind ik het niet stabiel maar spreek dan wel aan 120 km/u op autosnelweg , scherm helemaal omhoog en héél veel wind , deze dus

60202gr.jpg
 
Laatst bewerkt:
zoals k vermelde was er héél veel wind en voor 130 moet je bijna 140 km/u rijden en dan wapperde het wel ;)
 
Hoe verwijder je de topcase met sleutel , vind het niet terug in de handleiding ?
 
Laatst bewerkt:
Deze middag nog toertje gedaan en ben toch niet zo content van scherm dan bij de SH , bij de SH zat je volledig uit de wind bij de Forza dus niet en aan 120 km/u gps heb ik schrik dat scherm gaat afbreken tegen wind. Of ik rij te snel met slecht weer of juist de slechte lengte ( 1.83m) ?
Ben aan het overwegen om het van de hand te doen

Kan je niet ergens instellen dat je een mail krijgt als er iemand reageert op je topic ?
 
Laatst bewerkt:
Bij deze het hogere GIVI scherm terug mogen ingeven bij RAD !!! Jaren klant en nog altijd héél goede service
 
Update van scherm op de Forza ;
12 cm hoger helder scherm van Puig gemonteerd en moet zeggen dat het een heel verschil is met het Givi scherm ,
heeft ook andere meer gevormde vorm bovenaan welke meer het origineel benaderd .
Aan een 70 à 90 km/u heel stil en véééééééééééél minder lawaai rond de helm
en tegen de wind (krachtige zeebries ) aan 120 (130 GPS) geen "geflapper" van scherm
.
 

Bijlagen

  • scherm Puig afmetingen.PNG
    scherm Puig afmetingen.PNG
    139,4 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Ja zeker , scherm is minder breed bovenaan en toch zit ik meer uit de wind in hoogste stand
 
Terug
Bovenaan Onderaan