Forza 300i 2020

kojak58

MF'er
10 sep 2012
197
27
Hallo
1)Hoe kan je de bijkomende fantasie led verlichting vooraan uitschakelen (Forza 300/2020) en /of de altijd brandende pinkers vooraan ?
2) je vind nergens in de handleiding hoe je de kappen moet/kan verwijderen
 

Bijlagen

  • 2020_honda_forza300_01.jpg
    2020_honda_forza300_01.jpg
    116,6 KB · Weergaven: 13
1) Lampjes ga ik me niet in verdiepen.
2) Volgens mij is er geen verschil tussen 2018 en 2020 model. Dit is gewoon het eerste resultaat in Youtube (de beste bron voor dit soort dingen):
KLIK

Er is een afhankelijkheids-schema, dus welke kap er eerst af moet:
 

Bijlagen

  • NSS300_BODY PANEL REMOVAL CHART.pdf
    126 KB · Weergaven: 20
1)Hoe kan je de bijkomende fantasie led verlichting vooraan uitschakelen (Forza 300/2020) en /of de altijd brandende pinkers vooraan ?
Puur uit nieuwsgierigheid waarom zou je de lampen willen uitschakelen?
En wat bedoel je met "de bijkomende fantasie led verlichting"?

1) Lampjes ga ik me niet in verdiepen.
2) Volgens mij is er geen verschil tussen 2018 en 2020 model. Dit is gewoon het eerste resultaat in Youtube (de beste bron voor dit soort dingen):
KLIK

Er is een afhankelijkheids-schema, dus welke kap er eerst af moet:
Er is wel een klein verschil namelijk met het demonteren van de bergruimtebak onder de zadel.
 
Puur uit nieuwsgierigheid waarom zou je de lampen willen uitschakelen?
En wat bedoel je met "de bijkomende fantasie led verlichting"?


Er is wel een klein verschil namelijk met het demonteren van de bergruimtebak onder de zadel.
Ik wil alleen het dim/groot licht laten branden en niet de ledverlichting er boven , ook eventueel het altijd branden van de pinkers uitschakelen dus alleen pinker als ik voorbijsteek en/of afsla L of R
probleem is dat je niet weet hoe de kappen er af komen , schuiven /klikken/schroeven ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan