Foto albums verdwenen?

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje177

Guest
Er zijn denk ik weer problemen met media.
Er zijn blijkbaar 2 van mijn 6 foto albums verdwenen.
De vorige keer was een van mijn fotoalbums gewoon niet zichtbaar, maar werden wel weergegeven in het overzichtskader.
Daar stond toen dat ik 4 albums had, maar er waren er maar 3 zichtbaar.
Nu heb (of had) ik 6 albums, en er zijn er maar 4 zichtbaar.
Maar in het kadertje met gegevens staat dat er ook maar 4 zijn:
full

Is er een of ander probleem? En ben ik nu definitief de 2 betreffende mappen, incl inhoud, kwijt?
 
Er is mij niet bekend dat er data verloren is gegaan. Ik zal de logging eens specifiek nalopen maar ik verwacht er weinig van...
 
Er is mij niet bekend dat er data verloren is gegaan. Ik zal de logging eens specifiek nalopen maar ik verwacht er weinig van...
Ik ben benieuwd, want ik vraag mij echt af waar de twee betrweffende fotomappen naartoe zouden zijn dan. De foto's die erin stonden vind ik ook niet meer terug in "jou media", wat voorheen, met het vorige probleem wel was. Ook met de zoekfunctie vind ik ze niet meer terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb net nog wat geprobeerd om de betreffende foto's terug te vinden door in de zoekfunctie op naam te zoeken, ook op de naam die de foto's hadden voor ik ze hernoemd had, maar niks te vinden.

Even terug gezocht naar een post waarin een van de betreffende foto's gepost was:
https://www.motor-forum.nl/threads/...oek-naar-de-fles.436030/page-66#post-28789585
De foto is er niet zichtbaar, dus echt wel verdwenen denk ik -O-
 
Wil je daar een screenshot van maken? Ik zie namelijk wel een foto (blauwe motor met Belgisch kenteken).
Van die post in het petflesspel topic bedoel je?
full

Zo zie ik het.

Edit: ik kan me niet meer precies herinneren of op die foto mijn kenteken zichtbaar was, maar dat is best mogelijk. En het is idd wel een blauwe :Y

Edit 2: als het eventueel kan helpen, de namen van de betreffende mappen zijn als volgt:
PFS - vindfoto's
TRG/PFS - bijlagen
(Of zoiets, ze beginnen alleszins met de letters PFS en TRG)
Beide mappen stonden ingesteld als zichtbaar voor iedereen, maar enkel door eigenaar konden bestanden worden toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie mijn >10 albums ook niet terug. :?
En met het invoegen via het cameraatje zie ik maar iets van 12 foto's??
Knipsel.JPG



Via dit topic een andere weg gevonden, de foto's zijn in ieder geval niet weg. *O* ( 50 pagina's )

Knipsel 1.JPG


Rest de vraag hoe ik ze in een post weer allemaal terug kan vinden. :):):)
 
@Worldbeater , ik begrijp het niet hoe jij je "verloren foto's" kan terugvinden?
Ik zou mijn verloren foto's ook grzag terug vinden, of toch zeker die met de petfles.
Aangezien Duderuud ze wel kan zien moet idd betekenen dat ze toch nog ergens op de server staan?
 
@Worldbeater , ik begrijp het niet hoe jij je "verloren foto's" kan terugvinden?
Ik zou mijn verloren foto's ook grzag terug vinden, of toch zeker die met de petfles.
Aangezien Duderuud ze wel kan zien moet idd betekenen dat ze toch nog ergens op de server staan?

Meld jezelf even bij MBM aan voor een tweedaagse ban, daarna zijn jouw albums weer compleet.

Tenminste, zo ging het bij mij.
 
@Worldbeater , ik begrijp het niet hoe jij je "verloren foto's" kan terugvinden?
Ik zou mijn verloren foto's ook grzag terug vinden, of toch zeker die met de petfles.
Aangezien Duderuud ze wel kan zien moet idd betekenen dat ze toch nog ergens op de server staan?
Bovenaan onder MEDIA. Dan zie ik 50 pagina's.
Dan moet ik de afbeelding zoeken/bladeren, de url kopiëren via de rechtermuisknop en dan in een post plakken + IMG tags toevoegen. _O-

Als ik e.a. direct in een post doe dan zie ik maar 12 eigen foto's. O-)
 
Bedoel je onder "jouw media"?
Dan vind ik ze nog steeds niet -O-
Komt er wel te staan "Media toegevoegd door DKP"?

Ik heb dus maar 12 foto's, maar onder het menu MEDIA in de kop zie ik bij mijn eigen media ineens 50 pagina's aan foto's..
 
Komt er wel te staan "Media toegevoegd door DKP"?

Ik heb dus maar 12 foto's, maar onder het menu MEDIA in de kop zie ik bij mijn eigen media ineens 50 pagina's aan foto's..
Ja toch wel, en ik heb dan 94 pagina's, alle foto's vanuit alle mappen komen dan voor in chronologische volgorde. De foto's die in mijn twee "verdwenen mappen" horen te zitten, komen er echter niet in voor.
 
Ik ben ook wat foto's kwijt: er staan er nu nog maar acht in mijn album, maar ik had er dacht ik een stuk of twintig.
Edit:
Komt er wel te staan "Media toegevoegd door DKP"?

Ik heb dus maar 12 foto's, maar onder het menu MEDIA in de kop zie ik bij mijn eigen media ineens 50 pagina's aan foto's..
Hé ja, bij "Jouw media" staan ze allemaal. Had al geen idee waar die nieuwe mediapagina voor was. Wel verwarrend dat dan een deel van mijn foto's onder "albums" staat en de rest onder "media".
 
Ik heb onlangs alle paginas onder "jouw media" nog eens doorgenomen. Mijn verdwenen foto's blijken er niet tussen te zitten.
 
Zoals al eerder gezegd had ik hetzelfde probleem.
In ruil voor een ban van 2 uur in Show your Tits, wat 2 dagen werd, is het allemaal weer netjes hersteld.
En zelfs nog op de goeie volgorde:t
 
Zoals al eerder gezegd had ik hetzelfde probleem.
In ruil voor een ban van 2 uur in Show your Tits, wat 2 dagen werd, is het allemaal weer netjes hersteld.
En zelfs nog op de goeie volgorde:t
Dus ... een ban krijgen is eigenlijk een beloning? }) _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan