foto in je teks plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Ik heb dezelfde vraag als bluestreak.
Hoe plaats je een foto in je tekst. Ik zou jullie graag een foto van mijn Laverda laten zien maar ik weet niet hoe dat gaat.
Iemand reageerde "Kijk bij FAQ"...maar daar staat dat niet in..!!
Mocht iemand reageren, graag in een taal die ik kan begrijpen....dus niet van die gelikte IT taal..!!
 
Ik word helemaal niet goed van die verrekte muis.....click je een keer maakt dat verrekte ding twee keer contact.. :r :r
toch een keer een nieuwe kopen.
 
Staat toch echt in de FAQ ;) ff doorscrollen en je komt bij: Verder kun je gebruik maken van de volgende tags: hier staan ze allemaal op een rijtje :)

Asjeblief!

*Aah, Bananeman, je was me voor...*
 
Als je een reactie post staat er onderin je scherm een balk waar "attachment" bij staat. Door op de knop "Bladeren" te klikken rechts daarvan kun je op je compie de foto opzoeken. Let op, deze mag max. 100 kb groot zijn.
Nu een bericht intikken en op posten klikken.

Rechtsonderaan in het bericht staat dan iets als "attachment: foto.jpg". Klik hier met je rechtermuisknop op en selecteerde optie "snelkoppeling kopiëren".

Klik nu op het knoppie rechtsboven waarmee je je post kunt aanpassen (edit). Ga onder de tekst staan en plak de snelkoppeling die je net gekopiëerd hebt in je bericht met Ctrl-V. (Control en V tegelijk indrukken).

Nu komt er een link te staan (iets als http://www.motor-forum.nl/....). Zet hiet voor de code [ img] en na de link [ /img], maar dan zonder spaties. Nou mottie het doen! :)
 
Hehe eindelijk :)
4181
simpel |(
foto posten.
 
Ralfie heeft de duidelijkste uitleg die er kan zijn.

Klik anders op het quote knopje , waar iemand een plaatje in heeft staan
dan zie je hoe de regel opegbouwd is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan