foto`s clubrace

Lachu man die foto's maaruuu echt fotogeniek ben je niet he? ;) Trouwens een super mooie / brute fiets die Super Mono! :9~
 
Willen die spammers aub eens leren rechtstreeks naar het gedeelte waar het iover gaat te linken..
GRRR

Prachtige pics verder.. ghehe, vooral de voorbereidingen, jezes hoe dat je zo'n ding weer in elkaar geschroeft krijgt :}
 
Laatst bewerkt:
Willen die spammers aub eens leren rechtstreeks naar het gedeelte waar het iover gaat te linken..
GRRR

Nee, natuurlijk niet }) het gaat nogsteeds om de hits }) Ja, ook ik ben een spammer ;)

Prachtige pics verder.. ghehe, vooral de voorbereidingen, jezes hoe dat je zo'n ding weer in elkaar geschroeft krijgt :}

Ik heb idd vol bewondering zitten kijken. Hoeveel zouden ze over gehouden hebben? :)
 
2805200204.JPG


Hey Toine ff een vraagje,

die Duc met het oranje frame, ik neem aan dat jullie dit uitlaatsysteem zelf hebben gemaakt? (...uiteraard)

Wat voor dempers zitten daar nu onder? Zelfbouw?
En die radiator boven het blok bouwen, ging dat zonder problemen?

(Een van de mooiste Duc's die ik ooit gezien heb :} )
 
Laatst bewerkt:
2805200204.JPG


Hey Toine ff een vraagje,

die Duc met het oranje frame, ik neem aan dat jullie dit uitlaatsysteem zelf hebben gemaakt? (...uiteraard)

Wat voor dempers zitten daar nu onder? Zelfbouw?
En die radiator boven het blok bouwen, ging dat zonder problemen?

(Een van de mooiste Duc's die ik ooit gezien heb :} )
de hele motor is zelfgebouwd .het idee van de uitlaten kwam van me maat af (die andere op de foto) en omdat de achterste cilinder er af gehaald is hadden we daar mooi uimte om de radiateur te verstoppen .de motor blijft zo goed op temperateur en het frontaal opervlak is veel kleiner op deze manier .
de hele motor is gebouwd met in het hoofd dat hij zo smal mogelijk moest worden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan