Foto\'s in topic (opmerking)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Is het niet mogelijk op een knop in een reply/new topic veld te maken voor het invoegen van een foto, foto invoegen is heel simpel (ik kan het iig) maar er wordt heel vaak gevraagd hoe het moet.

Mischien iets van: als je op die knop klikt krijg je een veld waar je de url waar de foto staat in moet voegen en dan krijg je \'m met de img tags in de post?

Moet te doen zijn lijkt me, niet dat ik het kan hoor.
Als dat niet te doen is kun je mischein nog een linkje maken in het reply/new topic scherm naar een beschrijving hoe je een plaatje in moet voegen.



In de FAQ zetten kan wel maar er is geen hond die dat leest (paar mensen mischien wel maar ook lang niet alle).
 
Bij elke post zo\'n tekst is nogal irritant.
Dalijk zie je het inputvzeldje niemeer door al de helpende tekst :)

Wel komt het dus binnenkort duidelijk bij in de faq. Voordeel hiervan is geen storende tekst voor de mensen die\'t reeds kennen. Een user die\'t nog niet weet kan worden geholpen door simpel linkje. Je hoeft zo\'n link normaal gezien ook max. 1 keer per user te laten zien.

Kortom: FAQ it\'ll be :)
 
HHmmm...ik zie dat Pooh de moderator niet voor
verbetering open staat... ;)


Ik vind dat Bogarde wel een punt heeft, want zo\'n computeranalfabeet als ik zou er wel wat aan hebben als er gewoon een \"attach\" button of zo zou zijn... jammer..
 
ik zal pooh maar steunen, daar zijn landgenoten voor!

de computeranalfabeten moeten dan maar gewoon de moeite doen om eens naar de FAQ te gaan, is maar een kleine moeite en dan wordt de rest niet lastiggevallen met onnodige zever
 
HHmmm...ik zie dat Pooh de moderator niet voor
verbetering open staat... ;)


Ik vind dat Bogarde wel een punt heeft, want zo\'n computeranalfabeet als ik zou er wel wat aan hebben als er gewoon een \"attach\" button of zo zou zijn... jammer..

Het is niet dat pooh er niet voor open staat (ok, ik sta er niet voor open) maar dat vereist een bende codeerwerk en eerlijk gezegd hebben we niet zoveel mensen die daar echt goed in zijn en er tijd in willen steken.

Trouwens, lees die FAQ gewoon een keer en je weet volgende keer waar je\'t moet vinden als je\'t vergeten bent.
Een derde keer vergeet je\'t niets eens meer.

Dankzij lastige mensen als ik word jij slimmer ;) µ

PS: ik ben maar modje hoor, \'t is niet omdat ik iets niet wil dat er iets ook niet komt.
Ik geef alleen mijn mening weer :)
 
eigenlijk hebben we het hier al heel luxe; zet een attachment in je bericht (bijv. mooie foto van motor) en Pooh zet de foto zelf in je berichtje :)

Mag van mij wel zo blijven, hoor... :P
 
HHmm..zolang Pooh dat zo af een toe eens wil doen, zo\'n foto zichtbaar maken, vind ik alles
best...

:)
 
Edit nou gewoon eens ff zo\'n post die pooh heeft aangepast, dan zie je precies hoe hij het heeft gedaan en hoe het moet, tis heel simpel. :)
 
imgatt//C:\Users\Salena&Josie\Documents\Mijn ontvangen bestanden\hm.jpg
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan