Foto`s MFCD????

Heeft iemand de naam & gegevens van die fotograaf :?
Vind het nu wel erg lang duren :(
 
DeGroteMuis
Dé Gelderlander...


Door DeGroteMuis op 17-05-2002 01:40




Quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 13:53 schreef twisted Paul het volgende:
adkievit@zonnet.nl

zo iets..


misschien nog ergens een punt of streepje tussen
voor en achternaam

Moet hem eigenlijk ook nog ff mailen voordat ik
de foto's van DGM krijg en vice versa..




Zal vast niet... Ad kent toch wel het verschil tussen een 99 er ZX-6R en een (mijn) 98-er versie?

Bij twijfel:

Contact Ad at :

Postbus 96
2980 AB Ridderkerk
Holland
Tel : 0180-410848
Fax : 0180-465677
EMail : adkievit@zonnet.nl


(bron: http://www.teamemmenracing.com/Photography.htm )
 
Hij heeft iig op TOMS ( 21 mei.) ook foto's gemaakt. Ook daar werd gezegd dat ze binnen een week of 2 er zouden zijn... Ad heeft het druk :P
 
Ik heb een mailtje van Ad gekregen.
Dit is ie :

sorry, maar vanwege de extreme drukte in mei komen de foto's pas later deze week. Van de afgelopen 14 dagen heb ik er precies 12 op het circuit gestaan. Da's veel en daardoor onstond er vertraging in de afwerking van de spullen.

sorry,

groeten,

Ad
 
Ik heb een mailtje van Ad gekregen.
Dit is ie :

sorry, maar vanwege de extreme drukte in mei komen de foto's pas later deze week. Van de afgelopen 14 dagen heb ik er precies 12 op het circuit gestaan. Da's veel en daardoor onstond er vertraging in de afwerking van de spullen.

sorry,

groeten,

Ad
Help Ad de winter door. Als we nou met zijn allen netjes afrekenen dan hoeft 'ie niet zovaak op de baan te staan. :P
 
Ik denk dat ie anders aardig goed boert zo.. 8-)

In de winter zorg je gewoon voor wat naaktmodellen bij het haardvuur. :9
 
Help Ad de winter door. Als we nou met zijn allen netjes afrekenen dan hoeft 'ie niet zovaak op de baan te staan. :P

Jahoor, zo zijn er wel meer mensen die de winter graag doorgeholpen willen worden...

Hint: martinweb.nl (Oh nee, das geen hint...)

Ik heb ook nog niks gehad, niemand denk ik. Had wel post waarvan ik me weer es te pletter schrok. Oranje / wit gestreept met Koninklijk erop... OHOH, was gelukkig maar een lidmaatschap... Phew... :+
 
Laatst bewerkt:
Jahoor, zo zijn er wel meer mensen die de winter graag doorgeholpen willen worden...

Hint: martinweb.nl (Oh nee, das geen hint...)

Ik heb ook nog niks gehad, niemand denk ik. Had wel post waarvan ik me weer es te pletter schrok. Oranje / wit gestreept met Koninklijk erop... OHOH, was gelukkig maar een lidmaatschap... Phew... :+

Die site van je doet helemaal niets man... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan