Foto\'s salon Brussel

Die KTM 950 is echt om te smullen, de SPR is ook heel fraai, en die carbon versie is ook niet verkeerd.
Blijf de Laverda en de Guzzi ook fraai vinden, evenals de Z1000.

Zag vandaag nog een Raptor behangen met echt Carbon ipv dat waardeloze zwarte plastic, ook heeeeeel leuk.
 
Idd, hele mooie foto\'s ja! :}
Maar toppertje blijft toch die Gixxer 600 :9~
(Afbeelding)
Inderdaad, vind \'t alleen wel jammer dat ze de kleurstelling en het (overigens zeer nette) ontbreken van enige vorm van striping zo schaamteloos hebben gekopieerd van Ducati.

RRR1, bedankt voor alle foto\'s :}
 
Nog iemand die al\'s op de nieuwe kawa 600 heeft gezeten?
Heb spijtiggenoeg geen close-up van die tank genomen, maar da\'s dus echt een notenkraker.

Daar hard mee remmen en daarna nog vader worden lijkt mij een wonder.
Der zit echt zo een bult in die tank waar je recht met je kl*ten tegenaan schuift.

Ofwel ligt het aan mijn anatomie? :?
 
ik vindt de jouwe toch nog de mooiste samen metde nieuwe rode r1

bedankt voor de foto\'s
Vind ik aardig van je maar als ik een MV had ging het bankstel naar buiten en mocht hij altijd binnen staan. Iedere keer weer als ik naar een MV sta te kijken ontdek ik weer nwe mooie details. Mijn vrouw is al zenuwachtig aan het worden en hoopt dat de verliefdheid weer snel zakt.(op de motor bedoel ik dus)
O ja Jonas, je moet eens op de Benelli gaan zitten, die heeft een uitstekende bult aan de tank, dat is pas een ramp. Kan je dus niet fatsoenlijk op gaan liggen (getest) Kijk maar terug op blz 2 naar de foto\'s.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Zit goed, alleen het stuur is in rubber opgehangen en dat is een beetje vreemd. Zal wel goed zijn tegen de trillingen maar is even wennen denk ik. Als iemand ergens techn. gegevens van wil hebben dan moet hij het maar vragen, dan plaats ik ze erbij als ik ze heb.
(Afbeelding)
..Graag! Hoeveel vermogen (PK\'s/Kw\'s) en koppel geven ze nu op voor deze Z1000 :?
 
127 pk (ram air meegerekend)
95,6 Nm (9,7 kgm) 198 kg
Staat overigens nu een test in Motorrad
 
Tering RRR1 je bent echt een FOTOFIEL! Maar :}

Wat kost dat cameratje die foto\'s zijn echt super scherp!
 
Mazzeltje mee gehad, paar weekjes geleden gekocht voor 500 E met extra batterij, software en 128Mb kaart, er is namelijk weer een nw model uit.De nieuwe kost over de 1000 E.Had als test een half jaar geleden een goedkopere uitvoering gekocht de Nikon 775 (was voor mijn werk in Singapore en spul is daar veel goedkoper) en deze beviel al zo goed dat ik dus ben gegaan voor een betere. En ondanks dat ik alleen nog maar op de automatische functie heb gefotografeerd bevalt hij goed. Er zitten erg veel mogelijkheden op maar dat zal wel even duren eer ik die door heb. En idd een beetje fotofiel ben ik wel, heb in het verleden vrij veel gefotografeerd, cursus, clubje, eigen donkere kamer en zo, maar het was behoorlijk aan het versloffen. Maar nu met deze camera kijken of ik het weer op kan pakken. Heb alleen nog geen ervaring met het afdrukken maar daar ga ik binnenkortaan beginnen.
full
 
rrr1,ben even via MF in Brussel geweest dankzij jou,en kan lekker achteroverleunend zitten :9~ .
Word het pctje niet nat :) .
Ben verliefd geworden op MV,omdattie Blauw is hoor :P .
Maar is op dit moment un onmogelijke liefde,maar voor jou un troost toen je thuis kwam en je zag je R1 weer staan Toch?
Hij is mooi.

Nog iemand die al\'s op de nieuwe kawa 600 heeft gezeten?
Heb spijtiggenoeg geen close-up van die tank genomen, maar da\'s dus echt een notenkraker.

Daar hard mee remmen en daarna nog vader worden lijkt mij een wonder.
Der zit echt zo een bult in die tank waar je recht met je kl*ten tegenaan schuift.

Ofwel ligt het aan mijn anatomie? :?
Heb opum gezeten,en geen last met het gereedschap,maar idd ligt ook aan de vorm ervan ;) .
 
RRR1 :} :}
Hulde, top gozer, geweldigggggggg :)
Wat een mooie foto\'s!!!

En die Laverda wordt van mij \'later als ik groot ben\' :9~
 
ja Ton, zeer mooie foto\'s. Ik denk alleen dat je als je op je playstation aan het spelen bent een bank toch beter zit, gheghe ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan