foto,s sbk assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben legrelle nog tegen gekomen zaterdag avond in de stad ik was samen met villie en missstuntie en haar vriendin daar hebben nog gezellig wat gedronken met legrelle
hij beloofde om in de strubben een burnout temaken en een wheelie zou hij ook in de stekenwal doen ( villie en ik zijn baco's) en zoals beloofd deed ie het super !!! *O* *O* *O* (Afbeelding)
Legrelle heeft wel een uber vette rijstijl! Hij heeft vorig jaar ook een paar x ONK mee gedaan en hoe mooi hij drifte voor de Nationale bocht en daar weg accelereerde...SUPER! Ook nu weer prachtig driften en glijden in de regen. *O* })
 
full
 
Hier wat foto's van Donderdag..

troybaylisskn1.jpg


troybayliss2vj0.jpg


troybayliss3ou7.jpg

Troy Bayliss

troycorsergt3.jpg


troycorser2bv2.jpg

Troy Corser

jamestoselandvb1.jpg


jamestoseland2qr9.jpg


jamestoseland3mk1.jpg

James Toseland

karlmuggeridgekz8.jpg

Karl Muggeridge

sebastiancharpentierpq9.jpg

Sebastian Charpentier

hagaju1.jpg

Haga

foggypetronastu7.jpg

Foggy Petronas

darkdogvl4.jpg


ducatixeroxjy4.jpg


barryvenemanbf3.jpg

Barry Veneman

arievosic9.jpg

Arie Vos
 
ben legrelle nog tegen gekomen zaterdag avond in de stad ik was samen met villie en missstuntie en haar vriendin daar hebben nog gezellig wat gedronken met legrelle
hij beloofde om in de strubben een burnout temaken en een wheelie zou hij ook in de stekenwal doen ( villie en ik zijn baco's) en zoals beloofd deed ie het super !!! *O* *O* *O* (Afbeelding)

Was erg gezellig! :)
 
thanx.
nee valt mee. vrijdag op de gt. zaterdag ramshoek en gt en zondag gt en paddock, wel beetje heen en weer lopen, maar jah dat is wel leuk
 
Leuke foto's. Vooral die close-up's van James... :9~ Toevallig ook nog een foto van Ruben Xaus gemaakt?
 
Hier nog een foto van Harry. Op pagina 2 staat er ook eentje. Helaas geen actiefoto's van hem gemaakt.

harryfb6.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan