foto,s sbk assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben al heel lang niet meer op dit forum geweest, maar ik wil graag mijn foto's met jullie delen. Ga ze morgen online zetten.

Miss Ducati
 
foto's komen er aan!
eerst even de Cardreader op z,n donder geven K*T ding.
 
ik had VIP kaarten bij corona in de paddock!!! *O*

full
 
Lenuzz !! :9~ :} :} (2de van links ook een mf-er)

Gisteren ook op T.V. meerdere malen gezien. (Heb het over de BiG Screen op het circuit). Beetje lafjes achter de t.v. hangen kan natuurlijk niet.. ;)

Als je dit leest Lenuzz: Wat zou jij gisteren een koude nare dag hebben gehad!!
Wat een K*tweer was het 's ochtends zeg. Zat op de GT Tribune waar het ook erg nat was :Y

Ben ook nog geflitst op de heenweg...: B| Eerste flitser ging goed 2de niet..
Vlak voor afrit assen zuid net achter dat bruggetje.. Bastards :X
 
Laatst bewerkt:
Lenuzz !! :9~ :} :} (2de van links ook een mf-er)

Gisteren ook op T.V. meerdere malen gezien. (Heb het over de BiG Screen op het circuit). Beetje lafjes achter de t.v. hangen kan natuurlijk niet.. ;)

Als je dit leest Lenuzz: Wat zou jij gisteren een koude nare dag hebben gehad!!
Wat een K*tweer was het 's ochtends zeg. Zat op de GT Tribune waar het ook erg nat was :Y

Ben ook nog geflitst op de heenweg...: B| Eerste flitser ging goed 2de niet..
Vlak voor afrit assen zuid net achter dat bruggetje.. Bastards :X

Weet je... het viel achteraf wel mee :Y
We hebben ons erg vermaakt ondanks t weer (kun je ook wel zien aan t niveau van bovenstaande foto :+ ) en als het plenste zaten wij lekker warm binnen. Van Pirelli waren ze zo aardig dat we eigenlijk nergens toe verplicht werden, alleen maar rondlopen als het weer het toeliet. Toch nog flink wat buitjes op onze kop gehad, maar dat zorgde ook wel weer voor veel lol (we hebben niet voor nix pluutjes... t blijft wel Assen natuurlijk O-) ).

Klote van die flitser trouwens, maar je kan er gerust vanuit gaan dat je bij ieder groot evenement op Assen, op de A28 beter kalm aan kan doen vanaf Staphorst... -O- (flitser bij De Wijk en altijd ergens bij 155.0 en 165.0 vlak voor Assen)
Ik kan het weten... ik heb de boete van de Rizla Racing Day net binnen |(
 
Heb Lenuzzz meerdere malen gezien vanaf de hoofdtribune.......met m'n verrekijker :o ;) !
 
Canon Digitiaal spiegelreflex + 70-200mm

Iedereen die foto's heeft is verplicht ze te laten zien :9
Bijna 200 foto's geschoten, dus als er dan niks moois bij zit :)
 
Laatst bewerkt:
Ok hier de foto's. Heb ze wel een stuk verkleind hoor. Maar het gaat om het idee het.

1: cadeautje voor James. Neem al jaren iets voor hem mee, hij strekt zijn armen al bijna uit als hij mij ziet, omdat hij weet dat hij iets krijgt...hi hi

james1ib2.jpg


2: Maar dan wil ik wel een handtekening in het boek dat hij geschreven heeft. Helaas zette hij mijn naam verkeerd, maar de 3 x-jes onderaan maakte het goed. Hij bedankte me voor al mijn support. Gelukkig.....dat hebben we nu zwart, uh blauw op wit!

p9010058bk3.jpg


3: Bij Team Corona Alstare Suzuki Extra (wat een naam) in de unit. Voor de kinderen van Troy neem ik ook altijd wat mee. Dit keer een memory spel, ze waren er blij mee.

p9010062ds4.jpg


4: En de laatste gelukkige voor een zelf ontworpen cadeautje, Ruben Xaus. Tis toch wel een schatje hoor. Weer dikke zoenen gehad als bedankje.

p9010082md4.jpg


5: Bij Ten Kate kon je een blik werpen in de pitbox. Erg leuk om te zien.

p9020083rd2.jpg


6: Charpentier zit te wachten totdat hij eindelijk mag gaan rijden.

p9020091qz1.jpg


7: Ik geloof dat Walker blij is met zijn overwinning.

p9020095tr4.jpg


8: Was hij de eerste race te laat op de startgrid, de tweede race was Harry van Beek te vroeg.

p9020109dz5.jpg


9: En ongeluk zit in een klein hoekje. Helaas meteen 2 van mijn favorieten eruit. Naderhand kreeg ik van Samantha Corser te horen wat er allemaal gebeurde.

untitled2va5.jpg


10: Ja en dan is het een stukje teruglopen naar de pitbox....

p9020116sh9.jpg


Hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van mijn weekend. Ben benieuwd naar de foto's van jullie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan