Foto\'s van burnout CBR-girl

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Nou ja, haar vriend geloof ik....

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Die foto is wel cool, maar die band ziet er verdomd nieuw uit naast de burnoutstreep... lijkt me zonde (of was hij lek?).

Nummerbord zal wel niet meer schoon te krijgen zijn. Tip voor volgende burnouters: afdekken.
 
Ik heb nog steeds geen scanner gevonden :(

Mijn nummerplaat is ook helemaal ingeslagen door het canvas, en niet meer schoon te krijgen :(

<aar het was wel doe moeite waard! ;) ;)
 
Mooi he :)
Na afloop liep z\'n band leeg, we konden nog maar net op tijd thuis komen en zijn tekeningen waren donuts & wat strepen.
 
[me]Revolution moet ook vriendin zien te scoren die gek is op motorrijden en je niet voor gek verklaart als je zo je band oprookt. :( [/me]
 
Ik ben de mijne al rijles aan het geven.

Ze heeft de voetjes al van de grond en kan naar de 2e vesnelling schakelen..... :+

Volgend jaar echt lessen en dan kunnen we beide :]
 
Ik ben de mijne al rijles aan het geven.

Ze heeft de voetjes al van de grond en kan naar de 2e vesnelling schakelen..... :+

Volgend jaar echt lessen en dan kunnen we beide :]

Hulde aan je vriendin :} De mijne begint gelukkig ook al de goede richting in de gaan: eerst zou ze nooit van haar leven op een motor kruipen, na een ritje achterop was het doodeng maar voor herhaling vatbaar, na nog een paar ritjes vond ze het wel gaaf en laatst zei ze dat ze twijfelde of ze met rijlessen zou beginnen :9 Wat haar momenteel nog tegenhoudt is dat ze alleen snelle motoren mooi vindt en ze verwacht dat ze zichzelf niet in bedwang kan houden op zo\'n ding :}
 
Mijn vriendin heeft me aangespoord om mijn motorrijbewijs te halen. Uiteindelijk met zijn tweeen gelesd en allebei in een keer gehaald. Nu dus een motor en ze gaat deze week (als het weer een beetje meezit) oefenen, wat ik al gedaan heb.

Is erg cool om te zien dat je vriendin je op komt halen ergens!
 
Ook mijn vrouw is ( na 18 jaar achterop zitten ) zover dat ze haar motorrijbewijs gaat halen. De lessen zijn al begonnen, dat gaat prima, alleen zegt de instructeur dat ze niet overal op volle snelheid op af moet stuiven ( hoe zou ze dat toch opgepikt hebben *D ). De motor heeft ze al, een verbouwde Honda Shadow 600, maar volgens mij gaat ze binnen een half jaar al over op iets snellers. Bandit? Fazer? Hornet?
CHre.jpg


[edit]link werkend gemaakt ( hoop ik )[/edit]
[edit2]AAAARGHHHHHHHH!!!! Pooh?[/edit]
[edit3]Hehe, eindelijk gelukt[/edit]
 
Laatst bewerkt:
...en nog steeds geen link :)

Mijn ouders ook al....vonden het COMPLEET GESTOORD dat ik dat deed, ook al was \'ie al op...ze snappen het gewoon NIET dat het gewoon gaaf is! *D
 
Ik ging pas ook met het stepje over de grond. M\'n vriend had me al er voor gewaarschuwd. Maar toch schrok ik me rot en ging zowat onderuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan