Foto\'s van de motor na crash!!!!!!!!!!!!!!!

zxr-,4jekko

Die hard MF'er
18 jun 2002
560
0
Vlaardingen
Zie topic : Damn enorm gevallen vandaag



Hier dus het vervolg. Motor zit tegen total loss maar voor de klap vind ik de schade best mee vallen.

Ook zie je op de foto\'s waar ik gevallen ben!! Ben ongeveer 30 meter doorgerold een dijk op en daarbij gelukkig net 2 lantaarnpalen gemist!! en uiteraard ga je dan kijken naar een nieuwe motor, niet dat deze het word maar hij is wel kick!!
Damn kut foto\'s lukken nie , dan maar zo..
 
11896

11898

11897

11895

11892

full

full
 
Shit zeg, wat een zootje! Alleen kuipschade of is je frame/vork etc. ook nog eens krom??
 
Tering hoop dat ik NOOIT zo iets mag mee maken!!!
Gelukkig dat je niet tegen die lantarenpalen ben aan gekomen.

sucses verders!!!!
 
Dan sta je er wel effe bij te ;( brullen ;( , al was het alleen maar van de zenuwen die je dat moment parten gaan spelen.

Veel succes met alle herstel en afhandelingen.


CAT
 
Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen?? Wat heb je dan gedaan, of juist niet? Waar op de foto ben je gevallen in welke richting en welke snelheid?
 
Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen?? Wat heb je dan gedaan, of juist niet? Waar op de foto ben je gevallen in welke richting en welke snelheid?
Lijkt er op dat z\'n achterwiel is gaan glijden bij het te vroeg gasgeven na/in de chicane en hij zo tegen het dijkje op is geschoven...

Edit: Hmm, niet dus. Kan je de volgende keer de boel bij elkaar houden in 1 topic. <- Oej dat staat stom, ik wens je natuurlijk geen volgende keer toe... |(
 
Laatst bewerkt:
Ziet er niet zo lekker uit.
Hoop voor je dat het frame en voorvork niet krom zijn.
Anders is kon het nog weleens de doodsteek voor je fiets zijn.
Mocht dit niet het geval zijn,wat ik van harte hoop voor je.
Dan wens ik je alle succes bij het opknappen.
 
Ik zou een klapstoeltje neerzetten op die dijk, en gaan zitten posten! Het was \'s ochtends gebeurd toch? Grote kans dat die vogel daar vaker rijdt naar zijn werk. Ik kom \'s ochtends en \'s avonds van en naar het werk ook heel vaak dezelfde auto\'s tegen. (en ja dit meen ik serieus :) Doorrijden, hoe halen ze het in hun hoofd :r
 
ik vind die schade nog best wel mee vallen! wel zonde natuurlijk!
Wat ga je nu met die zxr doen? is hij totalllos?? zo ja wil ik mischien die uitlaat wel van je over nemen :+
 
Z1000 is een beetje te klein voor jou............of niet. :)

Gras weg halen,kuip er af en het een beetje opleuken.Heb je een leuke street-fighter voor weinig. :)
 
HUH ik dacht dat die Z1000 pas in mei in de winkels stond!! |( weet iemand of ie al bij motoport leek staat? Man, wat wil ik dat ding graag zien in het echt!! zoooo lekker! :9~

Andere piccies waren iets minder!! ;( pijnlijke zaak. Wat ben je van plan om te gaan kopen hierna?
 
gezien die lantaarnpalen had het idd erger kunnen aflopen! Maar sowieso erg balen natuurlijk. Suc6 met het kopen van een nieuwe :9~ ...!
 
die schade valt an sich nog best mee moet ik zeggen...
als er verder niets krom is kun je hem nog wel oplappen denk ik..

iig nogmaals succes met alles :)
 
das zwaar kut man. Ik weet niet of je weer een zxr400 wilt, maar ik weet nog iemand die er een te koop heeft staan.Het is een ZXR400RR bouwjaar 1993, laatste model. km stand 1500
frame is gebruikt in de racerij en is opnieuw gepoedercoad, kuipdelen, tank en alle aanhangende onderdelen zijn nieuw en hebben nu voor het eerst het licht gezien. Blok is nieuw en is geblueprint goed voor 68 achterwiel pk\'s. speciale race onsteking en aangepaste carburateur.vraagprijs € 4200,=
zxr400rr_rood.jpg

De uitlaat is nog standaard, dus met jouw pijp zal er nog wel wat extra vermogen uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan