Foto\'s van de motor na crash!!!!!!!!!!!!!!!

das zwaar kut man. Ik weet niet of je weer een zxr400 wilt, maar ik weet nog iemand die er een te koop heeft staan.Het is een ZXR400RR bouwjaar 1993, laatste model. km stand 1500
frame is gebruikt in de racerij en is opnieuw gepoedercoad, kuipdelen, tank en alle aanhangende onderdelen zijn nieuw en hebben nu voor het eerst het licht gezien. Blok is nieuw en is geblueprint goed voor 68 achterwiel pk\'s. speciale race onsteking en aangepaste carburateur.vraagprijs € 4200,=
(Afbeelding)
De uitlaat is nog standaard, dus met jouw pijp zal er nog wel wat extra vermogen uitkomen.
En er zit een handig droogrekje achter op, zodat je je sokken kan drogen... :)
 
das zwaar kut man. Ik weet niet of je weer een zxr400 wilt, maar ik weet nog iemand die er een te koop heeft staan.Het is een ZXR400RR bouwjaar 1993, laatste model. km stand 1500
frame is gebruikt in de racerij en is opnieuw gepoedercoad, kuipdelen, tank en alle aanhangende onderdelen zijn nieuw en hebben nu voor het eerst het licht gezien. Blok is nieuw en is geblueprint goed voor 68 achterwiel pk\'s. speciale race onsteking en aangepaste carburateur.vraagprijs € 4200,=
(Afbeelding)
De uitlaat is nog standaard, dus met jouw pijp zal er nog wel wat extra vermogen uitkomen.

HINT: die is veel meer waard dan 4200!!!!!
 
Als het zo is dat de oorzaak aan de weg is dat je bent gevallen, dan kun je een zaak aanspannen via de wegbeheerder.
Het wetsartikel waaraan ded wegbeheerder moet voldoen, is geschreven in hetr niew burger wetboek artikel 106. Dit artikel behandeld de verantwoording over de aansprakelijkheid van de wegbeheerder.
De gemeente- of semieoverheid zal proberen je het bos in te sturen.
Ik heb nog een heleboel uitspraken van rechtzaken die gewonnen zijn.
ALLEEN BIJ ROMMEL OP DE WEG OF SLECHT ONDERHOUD (OLIE,GRIT, MODDER). Je moet wel proberen een proces verbaal van de politie los te krijgen over de toestand van de weg.

Sterkte Hans
 
das zwaar kut man. Ik weet niet of je weer een zxr400 wilt, maar ik weet nog iemand die er een te koop heeft staan.Het is een ZXR400RR bouwjaar 1993, laatste model. km stand 1500
frame is gebruikt in de racerij en is opnieuw gepoedercoad, kuipdelen, tank en alle aanhangende onderdelen zijn nieuw en hebben nu voor het eerst het licht gezien. Blok is nieuw en is geblueprint goed voor 68 achterwiel pk\'s. speciale race onsteking en aangepaste carburateur.vraagprijs € 4200,=
(Afbeelding)
De uitlaat is nog standaard, dus met jouw pijp zal er nog wel wat extra vermogen uitkomen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ie ook wel iets meer zou kunnen opbrengen mits alles aantoondbaar zo jong is.
Hij ziet er iig ERUG goed uit !
 
HUH ik dacht dat die Z1000 pas in mei in de winkels stond!! |( weet iemand of ie al bij motoport leek staat? Man, wat wil ik dat ding graag zien in het echt!! zoooo lekker! :9~

Andere piccies waren iets minder!! ;( pijnlijke zaak. Wat ben je van plan om te gaan kopen hierna?

heb erop gezeten in het motosalon in brussel. en ik moet zeggen :9~ maar jekko is idd te groot :) ik ben 1.86 en hij zat als gegoten. moest ik ooit weer een naked kopen ...

en succes gewenst met de revalidatie (zowel moto als berijder)
 
heb erop gezeten in het motosalon in brussel. en ik moet zeggen :9~ maar jekko is idd te groot :) ik ben 1.86 en hij zat als gegoten. moest ik ooit weer een naked kopen ...

en succes gewenst met de revalidatie (zowel moto als berijder)


Hij lijkt idd erg klein op die foto maar ik ben maar 1.84... mischien komt het door de foto dat ie zo klein lijkt.........
 
ik heb er ook op gezeten op het motorsalon in brussel en ik vond hem TE groot voor mij, ook niet zo mooi trouwens die dubbele pijpen boven elkaar.
Op de cbr 1100 blackbird heb ik dan eens gezeten en die zat dan wel superbe (btw de duc\'s waren heeel smal en zitten hard, een trofee voor wie daarmee naar Z-Frankrijk rijdt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan