Foto`s van jullie bikes

en hier mijn xr eindelijk klaar
full
 
Had jij niet een witte???

ff vraagje:

Hoeveel cc, pk's en gewicht? Haalt z'n ding bv de honderd...

Ben wel benieuwd, lijkt me toch wel erg gaaf z'n ding.
 
Had jij niet een witte???

ff vraagje:

Hoeveel cc, pk's en gewicht? Haalt z'n ding bv de honderd...

Ben wel benieuwd, lijkt me toch wel erg gaaf z'n ding.
jep,that`s me :9 ..de witte kappen had ik een beetje gescheurt(op zijn kant gelegen..normaal klapt het mee,maar bj mij scheurde de kap :( ) en nu maar voor een andere look gekozen..
het is een yamaha banshee van 350 cc,2-cilinder twee-takt,weegt 175 kilo dacht ik,en honderd??makkie man,hij wil wel 140,als jij dat wil :X ,het is niet leuk op top,leuker is om supersnel van bocht naar bocht te schieten.(net als met de sm dus)..
kortom erg leuk spul om je mee te vermaken,prakties??echt niet,dan kun je beter een motorfiets hebben :Y (maar dan ook niet zo`n wedstrijdfiets (huskie 450,ktm 450 bv)want dat is ook geen boodschappenfiets,die zijn ook alleen voor de fun.(ik bedoel,als je een stukje toeren wilt af en toe,kun je beter een xt 660 bv halen.)
gr mike
 
Thx,

Lijkt me voornamelijk leuk om mee te raggen. Topsnelheid vind ik ook niet belangrijk maar moet toch zeker ff tot de honderd kunnen doortrekken (tussen de bochten ;) ).

Weet jij of je ergen op die dingen een proefrit kunt maken?
 
AAN rene SM: zijn dat inderdaad ktm kappen???? en wat is dat voor een tank dan. Ik vond het er best wel vreemd uitzien :Y
 
Dit is mijn XR600 SM project (bwjr 1986) :] :]
net hele motor een revisie gegeven , maar toch iets niet goed gedaan bij het terug in elkaar steken van het motorblok B|
Draait als een zonnetje maar rookt wel ontzettend veel ;(
Zouden de zuigerveren of klepgeleiders kunnen zijn of kop gescheurd , dus kan het blok er weer vanonder gehaald worden |( |( |( |( |(
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan