Vanmiddag even een paar foto\'s gemaakt van m\'n Honda XR250R, ik heb m\'n GS500e verkocht en wil een Fazer 600 gaan kopen, maar tot ik al het geld bij elkaar heb gespaard gewoon even lekker een offroad, op de snelweg rijd ie niet echt superlekker, top van het beestje is 130km/u ofzo. Maargoed, dit moet je ook niet gebruiken op de snelweg he ?
Binnenkort beginnen ze hier in Amersfoort aan een nieuwbouwwijk genaamd Vathorst, dusseh, dan kan ik daar mooi heen.
Hier een paar foto\'s. Ik trok een wat vreemde bek.
Ik op de motor, niet schrikken, m\'n auto op de achtergrond
Cockpitje, alleen een km-teller
En als laatste de motor van de zijkant
Het is niet moeders mooiste, maar rijden doet ie als een tiet en tot ik een Fazer heb, rij ik lekker op deze motor.
Nog even wheelies oefenen (gister al een kleintje gemaakt), en dan gooi ik nog wel een keer een filmpje ervan online.

Binnenkort beginnen ze hier in Amersfoort aan een nieuwbouwwijk genaamd Vathorst, dusseh, dan kan ik daar mooi heen.
Hier een paar foto\'s. Ik trok een wat vreemde bek.
Ik op de motor, niet schrikken, m\'n auto op de achtergrond

Cockpitje, alleen een km-teller

En als laatste de motor van de zijkant

Het is niet moeders mooiste, maar rijden doet ie als een tiet en tot ik een Fazer heb, rij ik lekker op deze motor.
Nog even wheelies oefenen (gister al een kleintje gemaakt), en dan gooi ik nog wel een keer een filmpje ervan online.