Foto\'s van m\'n XR :)

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Vanmiddag even een paar foto\'s gemaakt van m\'n Honda XR250R, ik heb m\'n GS500e verkocht en wil een Fazer 600 gaan kopen, maar tot ik al het geld bij elkaar heb gespaard gewoon even lekker een offroad, op de snelweg rijd ie niet echt superlekker, top van het beestje is 130km/u ofzo. Maargoed, dit moet je ook niet gebruiken op de snelweg he ? :)
Binnenkort beginnen ze hier in Amersfoort aan een nieuwbouwwijk genaamd Vathorst, dusseh, dan kan ik daar mooi heen.

Hier een paar foto\'s. Ik trok een wat vreemde bek.

Ik op de motor, niet schrikken, m\'n auto op de achtergrond :)
ikkuh.jpg


Cockpitje, alleen een km-teller :)
teller.jpg


En als laatste de motor van de zijkant
zijkantlinks.jpg



Het is niet moeders mooiste, maar rijden doet ie als een tiet en tot ik een Fazer heb, rij ik lekker op deze motor.

Nog even wheelies oefenen (gister al een kleintje gemaakt), en dan gooi ik nog wel een keer een filmpje ervan online.
 
Is dat nu een motor of is dat wat men een brommer noemt? })

Lazer op! :j
Het kentekenplaatje lijkt wel op die van een brommer nu je het zegt. Volgens mij ook moeilijk te flitsen. Gister groette een motorrijder me niet eens. What\'s next? JK op het fietspad ipv op de weg ?! ;)

Maaruh ga een keer op zo\'n ding rijden man, hardstikke leuk speelgoed. En nog een voordeel : DREMPELS?!?! GAS EROP!!!
 
Gaaf man! Lekker baggeren! :) :)

Zou ik ook wel willen hebben hoor voor erbij!

Hoe oud istie?

:) oktober 1987. Toen kwamen de modellen met schijfrem op het voorwiel. Achter zit nog trommel, maar die heb je niet nodig, en werkt ook niet optimaal als je altijd schijf gewend bent zoals ik. Maaruh deze koop je echt voor een scheet en 3 knikkers. Laat ik het zo zeggen ; je koopt er nog geen goeie 2e hands scooter voor.

Voor het geld moet je het echt niet laten, voor erbij zijn ze prima.
 
Gaaf :9 Das lekker om in vathorst mee te crossen :)

Wat dacht je van zaterdag :P

Zaterdag ben ik pleitos :) Ik ben de hele maand ZEER ZEER druk. Als ik vrij ben, ben ik nooit thuis :) Krijg deze maand heel veel verjaardagen enz. ben druk bezig met werk, met school... elke zondag zit ik voorlopig ook nog vol, allemaal verjaardagen. Oktober zuigt. Kost me klauwen met geld! :)

Maaruh je rijd mij helemaal zoek met je RF, alleen bij wegen met drempels haal ik je vol gas in.
 
Wie is toch die Ellen achterop? 8-)

Leuke speelfiets, en idd als je een auto hebt, waarom dan een A-naar-B motorfiets?

enneh... je hebt dus ook geen tijd meer voor een ritje op mijn YZF? :+
 
nee, dat is een motor die WEL rijdt!

kun je ook gewoon uit je klauwen laten flikkeren, kost je geen drol.... dus pooh, de ideale motor.. voor U!
GuZ verwoordt het weer eens lekker tactvol. :)

Persoonlijk vind ik dus helemaal niks aan zulke fietsen, geef mij maar een supersport. :9
 
:) oktober 1987. Toen kwamen de modellen met schijfrem op het voorwiel. Achter zit nog trommel, maar die heb je niet nodig, en werkt ook niet optimaal als je altijd schijf gewend bent zoals ik. Maaruh deze koop je echt voor een scheet en 3 knikkers. Laat ik het zo zeggen ; je koopt er nog geen goeie 2e hands scooter voor.

Voor het geld moet je het echt niet laten, voor erbij zijn ze prima.

Okay, deze kneus wil ook zo\'n ding... dus wie weet er nog 1tje te koop :? ( voor weinig... zie boven.)
 
Wie is toch die Ellen achterop? 8-)

Leuke speelfiets, en idd als je een auto hebt, waarom dan een A-naar-B motorfiets?

enneh... je hebt dus ook geen tijd meer voor een ritje op mijn YZF? :+

Ja dat is dus niet de naam van mijn vriendin. Ik weet het ook niet, ken het helemaal niet. Wel Acerbis enzo, maar \'Ellen\' zegt me nix. Misschien was het wel een motor van een meisje?!?! In elk geval heet een meissie uit de buurt zo, dus misschien is ze wel gecharmeerd van de motor als ze haar naam erop ziet staan.

En een ritje voor op je YZF? Dat moet dus idd nog ff wachten, als je mijn agenda wilt zien hoe druk ik het heb... :9 Je mag graag mijn taken overnemen deze maand ;)


en de vraag \'waarom een a naar b fiets als je een auto hebt\'. HOE KUN JE DIE VRAAG STELLEN?!?!!? :j :j :j :j :) :) :)

Een echte motorrijder heeft toch altijd minstens 1 werkende motor in zijn bezit?! :)
Foei Bert ! :) Ik kan niet zo lang zonder een motor onder m\'n kont. Ik wilde eerst van oktober tot maart geen motor kopen.. maarja... dan zie je weer iets staan he..

Bovendien maakt deze XR zoveel takke herrie dat ik lekker de hele buurt op stang jaag.
 
Laatst bewerkt:
GuZ verwoordt het weer eens lekker tactvol. :)

Persoonlijk vind ik dus helemaal niks aan zulke fietsen, geef mij maar een supersport. :9

Dat komt omdat je nog nooit op zo\'n ding hebt gereden, waarschijnlijk nog nooit het geluid van zo\'n 1-pitter gehoord. Ik weet zeker dat die ouwe XR bruter klinkt dan die 400 van jou :)

Verder is een racemotor gelimiteerd aan het asfalt, bij drempels moet je remmen, wheelies gaan lastig door hoger gewicht enz. enz.

Ik vind dat je alles een keer geprobeerd moet hebben voordat je zegt van \'dat vind ik een kutfiets\'. Wie weet rijd een chopper wel heerlijk!
 
hmmm... :? ik bedoelde dus dat dit soort motoren niet geschikt zijn voor lange A-naar-B verplaatsingen... maar dat je daarvoor een auto hebt...

Sorry :) Ik las te snel :) Inderdaad, A naar B moet je met deze niet doen. Tot 50km (a-b) is wel te doen, echt meer moet je niet doen met zo\'n ding. Bovendien gebruik ik voor zeer grote afstanden liever de auto, je zit iets relaxter, lekker kacheltje aan, radiootje aan enz.

Een echte motor voor van A naar B is de Goldwing of de Kawasaki Voyager.
 
Is dat nu een motor of is dat wat men een brommer noemt? })

Oh, dacht dat het een supersport was... :+

Neen hoor JK, geintje. Veel plezier ermee. Maarre, er staan geen spiegels op. Is dat niet verplicht dan in Nederland om ermee op de openbare weg te komen ?
 
Laatst bewerkt:
Oh, dacht dat het een supersport was... :+

Neen hoor JK, geintje. Veel plezier ermee. Maarre, er staan geen spiegels op. Is dat niet verplicht dan in Nederland om ermee op de openbare weg te komen ?

Ja goed opgemerkt. Er moet ten minste 1 spiegel op. Dus die moet ik nog even zoeken. Knippers hoeven er niet op, en wil ik dat wel, dan moet ik even een schakelaar maken en wat knipperlichten zoeken en aansluiten op de dynamo ofzo?! :) In elk geval zit er geen accu in. En anders steek ik wel m\'n hand uit hoor. Ik rij toch alleen op 50 en 80km/u wegen.
 
Ik wou dat ik zulke dure scheten kon laten of 3 van die knikkers had......

Ik verkoop mijn scheten... interesse ?! ;)
Je krijgt bij aankoop van 1 scheet een setje van 3 knikkers.

Maar deze 4 takt crosser kostte me echt bijna niets, en er komt een geluidje uit waar je U tegen zegt. Straks begint de nieuwe rage... Duderuud een SM, Helldesker ook een offroad, en vast nog wel een paar ;)
 
Ik verkoop mijn scheten... interesse ?! ;)
Je krijgt bij aankoop van 1 scheet een setje van 3 knikkers.

Maar deze 4 takt crosser kostte me echt bijna niets, en er komt een geluidje uit waar je U tegen zegt. Straks begint de nieuwe rage... Duderuud een SM, Helldesker ook een offroad, en vast nog wel een paar ;)
HELLdesker heeft al eerder een offroad gehad hoor... Een Honda XR 250 om precies te zijn. Kwil weer zo\'n ragbak, alleen ik zoek nog steeds een \"betaalbare\" :P
Maar uhm the real thing for me is still a supersport.
 
Even bij onze sponsor gekeken:

HONDA XR 250 R
Bouwjaar 1987 Prijs fl. 1,750.00
Bouwjaar 1987 Prijs fl. 2,950.00

Dat waren de goedkoopste scheten :(
 
Even bij onze sponsor gekeken:

HONDA XR 250 R
Bouwjaar 1987 Prijs fl. 1,750.00
Bouwjaar 1987 Prijs fl. 2,950.00

Dat waren de goedkoopste scheten :(

Ja en die goedkoopste scheet heb ik dus gekocht bij Roké. Dank u sponsor, voor deze goedkope fiets! :)

Het is dus een XR250R, alleen een ander zadeldekje. Normaal moet daar dus 250 geloof ik op staan. Soms staat hetook op de achterbrug, maar daar staat Pro Link op.. zo lijkt het nog meer op een brommer. (MTX had dat altijd)

Check gewoon regelmatig Marktplaats en Motoroccasion, en je vind zo een leuke offroad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan