Foto\'s van mn motor! :)

Zon ding heb ik al, ent werkt voor geen meter.... misschien een té goedkope?? Mijne was 20 piek. (op de foto van de kleine gele CB kan je hem in mn gereedschapskist zien liggen, boven aan)
 
Zon ding heb ik al, ent werkt voor geen meter.... misschien een té goedkope?? Mijne was 20 piek. (op de foto van de kleine gele CB kan je hem in mn gereedschapskist zien liggen, boven aan)

mits goed! gebruikt (met GOED passende \"bit\"!),krijg je een bout/schroef OF los, OF helemaal kapot (kop eraf).
Ik ga dan wel uit van een kop in \"goede\"staat!
:z
 
Laatst bewerkt:
Even iets anders:
Ik ben er (voor de derde keer al) achtergekomen dat kruiskop schroeven in je blok ZUIGEN van HIER tot TOKIO!!! :( ;( NOOIT krijg ik die dingen er normaal uit (dus zonder gebruik van boormachine, slijptol en ander zwaar gereedschap) en dat met nieuwe en goede schroevendraaiers! Iedere keer gaat die kop stuk.... gefrustreerd word ik ervan!! GRRR!!

Fjew, das eruit.. Iemand oplossingen??

kijk even bij deze topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1907

\'k hoop dat je er wat aan hebt :)
 
Thnx! Ik koop wel een goede slagschroevendraaier, en koop INBUSbouten, ben ik ban het gezeik af! :)
 
Weet je wat het is; inbusschroeven gaan pas doordraaien als je óf slechte kwaliteit hebt gekocht óf als ze verroest zijn (uitgaande van gebruik goed gereedschap natuurlijk). Ik koop dus RVS inbusbouten kwaliteit 8.8. In mn brommers heb ik ook altijd die dingen gebruikt, en nog nooit eentje kapot gedraaid.
 
Kijk, het gaat hier over CB´s dus moet ik ook even reageren natuurlijk!

TERING WAT HEB JIJ LOPEN POETSEN ZEG!!!! Dat moest ik even kwijt. Ik had mijn CB350F vóór ik mijn rijbewijs had en toen heb ik hem ook zo gepoetst (kon er toch niks anders mee), en daar zat een berg werk in, dusseh proficiat!

Dat gezeik met die slechte bouten herken ik natuurlijk. Alles wat je los wilt halen, dat nog vast zit met de originele bouten, is echt een hels karwei. Vaak lukt het met grof geweld, maar vaak moet de dremel eraan te pas komen. De aan koop van een slagschroevendraaier staat ook in de planning trouwens... O ja, zodra je een oud rukboutje eruit hebt gehaald natuurlijk meteen vervangen he, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.

Veel rij en sleutelplezier!
 
Ah, meer CB fans!!!
Zeg Frits, heb je foto\'s van je motor???

Btw, heb nu bijna alle xkopschroeven vervangen door inbusbouten :) staat een stuk beter, en veel handiger bij het sluitelen.

[edit] voordat ik die foto\'s heb gemaakt heb ik nouwelijks gepoetst, dat kwam erna [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Als we dan toch oude CBtjes laten zien...

deze was van mij

cb750.jpg


met kuip..

cb750n.jpg


Ziet er niet uit he :? zo met kuip... zit er nu ook niet meer op... Motor rijdt nog voor zover ik weet...
 
bedankt HELLdesker ,zo was het ook mijn bedoeling maarruuh waarom lukt dat bij mij niet dan ,oftwel de vraag luid: hoe krijg ik de foto rechtstreeks in mijn post
 
Terug
Bovenaan Onderaan