Foto\'s van mn motor! :)

Stoere fiets mark! Zon racey zadeltje zoek ik ook nog, hoop er een te vinden op de motorbeurs :)

Btw, heb die slagschroeven draaier al uitgevonden! Op dat goedkope prutding dat ik heb moet gewoon even harder geslagen worden! ;)
 
Laatst bewerkt:
misc.php


ff kijken of t wil
(nu we t toch over cb hebben...)
 
En dan hier mn Honda CB50 (ook leuk, 50cc 4takt SOHC)
http://home.planet.nl/~pcmulder/cb50j1.jpg ((Afbeelding))

Zeg even wat je er van vind! :) :]

Verdorie zit ik eens in oude topic's te neuzen en kom ik een CB50 tegen. Ik heb er ook nog eentje staan die dringend moet gerestaureerd worden. CB50F (met duozadel). 50 cc 4 takt motor !!! 6pk@10.500 rpm en top van 95 km/u
 
Verdorie zit ik eens in oude topic's te neuzen en kom ik een CB50 tegen. Ik heb er ook nog eentje staan die dringend moet gerestaureerd worden. CB50F (met duozadel). 50 cc 4 takt motor !!! 6pk@10.500 rpm en top van 95 km/u

Vertel eens, hoe krijg jij 6pk uit 50cc??
Mijne liep net 55 km/h bij 7000 toeren...
 
Vertel eens, hoe krijg jij 6pk uit 50cc??
Mijne liep net 55 km/h bij 7000 toeren...

De CB50 was in België in twee uitvoeringen verkrijgbaar. Motor-uitvoering en brommer-uitvoering. De motoruitvoering kon hogere toeren draaien en had iets meer vermogen. Die 6pk heb ik ergens van een site. Maar die 10.500 rpm waren gemakkelijk te doen en het beestje zit dan nog niet in het rood. Ik kon met mijn beestje zo'n 90 km/u halen. Nu staat hij echter al zo'n 5 jaar onverzorgd weg te roesten ;( maar 'k heb momenteel het geld niet om hem te restaureren.
 
De CB50 was in België in twee uitvoeringen verkrijgbaar. Motor-uitvoering en brommer-uitvoering. De motoruitvoering kon hogere toeren draaien en had iets meer vermogen. Die 6pk heb ik ergens van een site. Maar die 10.500 rpm waren gemakkelijk te doen en het beestje zit dan nog niet in het rood. Ik kon met mijn beestje zo'n 90 km/u halen. Nu staat hij echter al zo'n 5 jaar onverzorgd weg te roesten ;( maar 'k heb momenteel het geld niet om hem te restaureren.

Jammer, maar spuit hem nu iig even in met vaseline of iets dergelijks om het rottings proces te vertragen...
Anders heb je straks alleen maar meer geld nodig om hem te restaureren...Ik ben op het moment bezig een CB250 weer de weg op te krijgen na 15 jaar...en daar gaat behoorlijk wat centen in zitten...
 
Dank u, dank u :}

Nog een mooier piccie op mn website (zie sig)

K snap nog steeds niet waarom dit topic niet naar Klassiekers word gemoved. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan