foto`s

aha, bedankt, maar ik woon in glanerbrug, dus ben toch iets sneller geneigd om naar de hoeve te gaan ;) .

ik ga eerst daar de eerste paar keer proberen, en dan later misschien itterback.

maar nog steeds mijn vraag dan: wel eens in de hoeve gecrosst of cross je er wel vaker? zo ja, wat vind je van die baan :)
 
ben nieuw hier maar hang al wel een tijdje op het forum rond, toch maar ff registrere :9 en laat ik jullie gelijk even kennis maken met mijn ''beestje'' maar hij is wel heel tam 8-)







hopelijk is dit nu wel het goede topic
 
ben nieuw hier maar hang al wel een tijdje op het forum rond, toch maar ff registrere :9 en laat ik jullie gelijk even kennis maken met mijn ''beestje'' maar hij is wel heel tam 8-)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

hopelijk is dit nu wel het goede topic

Het is misschien wel het juiste topic , maar het verkeerde forum je moet op brommer forum.nl wezen :+
Overigens gave machine ik wou dat ik weer zestien was
 
nouhou :9 haha nee ik begrijp wat jullie bedoele hoor,.......ben natuurlijk niet alleen voor de foto's op dit forum :) maar toch ff bedankt voor de complimentjes *O*
 
leuk gedaan, ik had hem alleen wat dikke gemaakt en die piemel wat kotter, maar dat is smaak he ;)
ik zal mijn eigen gemaakte demper maar niet posten ;)


hoe is je geluid trouwens? en is hij gewoon volledig open? wat voor dempingsmateriaal heb je gebruikt? hoe is de binnenbuis...
 
ha ha,,leuk dat je er over begint,,,,ben net weer herstellende van een breuk..

toch ff snel een stukje rijden en dan ....maarja

top forum dit trouwens !!!

komen er trouwens uit de buurt van hillegom (haarlem) sm rijders die t leuk vinden om wat ritten in de buurt te maken !!!!!! ik heb net weer een nieuwe bullit cam (ondertussen de 3de) leuk voor tijdens de rit !!,,,oja mijn laatste klapper heb ik op een filmpje (mpg)staan kan je hier ook filmpjes op t forum zetten ??

gr mf.

Bijlage: 11111111JPG.jpg
 
ha ha,,leuk dat je er over begint,,,,ben net weer herstellende van een breuk..

toch ff snel een stukje rijden en dan ....maarja

top forum dit trouwens !!!

komen er trouwens uit de buurt van hillegom (haarlem) sm rijders die t leuk vinden om wat ritten in de buurt te maken !!!!!! ik heb net weer een nieuwe bullit cam (ondertussen de 3de) leuk voor tijdens de rit !!,,,oja mijn laatste klapper heb ik op een filmpje (mpg)staan kan je hier ook filmpjes op t forum zetten ??

gr mf.

Zekers kan dat..
Als je je filmpjes ergens upload, en dan de url van je filmpje in geeft, dan zien we het.. :)

dus: [url ]naam van je filmpje[ /url],zonder spatie's in de url tag, dan zien we hem.

Als je ergens in je post [imgatt ] zonder de laatste spatie intypt, zien we je foto's ook direct.

full


F.A.Q

www.motor-forum.nl/forum/faq.php
 
Laatst bewerkt:
ha ha,,leuk dat je er over begint,,,,ben net weer herstellende van een breuk..

toch ff snel een stukje rijden en dan ....maarja

top forum dit trouwens !!!

komen er trouwens uit de buurt van hillegom (haarlem) sm rijders die t leuk vinden om wat ritten in de buurt te maken !!!!!! ik heb net weer een nieuwe bullit cam (ondertussen de 3de) leuk voor tijdens de rit !!,,,oja mijn laatste klapper heb ik op een filmpje (mpg)staan kan je hier ook filmpjes op t forum zetten ??

gr mf.

Hé Moto freak. welkom op het Forum en dan nog wel in het leukste gedeelte. 8-)

Leuk, weer een Sm in de buurt. }) Heb je ook nog een tweede set velgen voor de noppen?

Mijn fietsje:

IMG_0957.jpg




en met noppen:

GroteFoto8T7OFPRA.jpg





Waar ben jij meestal aan het raggen?
 
hey mosseltje...

ik heb deze husky puur voor de sm hij is ook orgineel sm..,verder heb ik nog een ktm voor in de blubber maaruh die is ff buitengebruik!!!

ik ga meestal zo vanaf hillegom langs noordwijk /katwijk ( ff de boulevard op 1 wiel natuurlijk)naar scheveningen en dan zo gek mogelijk natuurlijk!!ik ga meestal met een kameraad uit nieuw vennep! maar richting nieuw vennep komen we niet meer hahaha daar staan we in t zwarte boek!!!!dus moeten we daar niet aangehouden worden.....
waar kom jij vandaan ???

ik moet nog ff wachten op wat onderdelen carter deksel en dan kan ik weer knallen!!! ik was weer eens op me plaat gegaan en toen knalde mijn schakelpookje door mijn carter heen !!!kut,,, midden in katwijk op een mega parkeerplaats met 20 toeschouwers waarvan er 2 filmde...maar ja t blijft gaaf....

gr mf
 
dat zou lullig zijn, spring je in de lucht, zie je je voorwiel recht doorgaan :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan