Foto-shoot MaandagAvond Assen 17-07-2006

De motorrijders doen het prima, maar de fotograaf mag nog wel even oefenen als dit de MOOISTE foto's zijn.................... :X
 
het is niet makkelijk om met een digitale camera 4.1m strakke foto's te krijgen.
maar ik zal het door geven aan onze hobby-fotograaf
 
Megapixels zegt niks over het foto zelf :)


"A true craftman dont blame his tools" of hoe het ook dan was :P


maar, oefenen baart kunst toch?


:]
 
statief wil wel eens helpen, aangezien je geen flits gebruikt (kan gebruiken
op zo'n afstand). Bij dit licht is een juiste sluitertijd voor een scherpe foto en een juiste diafragma voor de hoeveelheid licht zeer belangrijk...
of hebben we het over een cybershot zonder instellingen? :9
 
Cybershot *D

hehehe, en die heb ik ook W12 .. Daar heb je ook een M stand op.. dusmoet geen probleem zijn..


Overigens, 350d is leuker :P


:]
 
@Pietemann:
Zet aub in je posts waar je een foto als bijlage hebt gedaan: [ imgatt]

Scheelt weer een hoop geklik, en het kijkt dus makkelijker :)
 
hmmz.. overal bewegingsonscherpte.. -O-

Heeft verder niets met je cam te maken, alleen met je sluitertijd en je hoeveelheid licht.

Ik weet niet wat voor cam gebruikt is, maar probeer of je diafragma, of je sluitertijd vast te zetten. Je diafragma zo laag mogelijk en je sluitertijd zo hoog mogelijk.. minstens 1/1000e

En probeer voor een uurtje of 8 te gaan ofzo, dan heb je met een telelens nog redelijk licht. dan alleen goed focussen en hopla.. kinky pics.. (ow ja, indien mogelijk: probeer wat krapper te kaderen)

veel plezier vanaaf! :+
 
nou ik vindt de kwaliteit best goed hoor, als ik ze had genomen was er zeker minder te zien, vooral op foto 5, die gsxr750 of 1100r, zelf zo'n motor gehad, was echt mijn troetelkind, echt jaren spijt gehad dat ik hem ingeruild heb, 2 jaar later een rood/zwarte 90-er teruggekocht, maar helaas was echt niet hetzelfde, als ik ooit nog eens een mooie 89-er in de kleuren blauw -wit zou vinden, laat ik hem zeker door een vriend van me rstaureren en doe ik hem nooit meer weg.
 
mocht het kenteken met mj-03-......beginnen dan weet ik er nog wel een stukje historie van ( de eindletter heb ik uit privacy maar weggelaten, hihi) :]
 
Ziet er goed uit Pieterman, ik zag jou zondag nog in de Gixxerbocht geloof ik :) .

Ik heb ook nog een paar piccies van de Gixxerbocht (ik sta er op).

full


full


full


full


Met dank aan Arnold voor de foto`s :} .
 
nou ik vindt de kwaliteit best goed hoor, als ik ze had genomen was er zeker minder te zien, vooral op foto 5, die gsxr750 of 1100r, zelf zo'n motor gehad, was echt mijn troetelkind, echt jaren spijt gehad dat ik hem ingeruild heb, 2 jaar later een rood/zwarte 90-er teruggekocht, maar helaas was echt niet hetzelfde, als ik ooit nog eens een mooie 89-er in de kleuren blauw -wit zou vinden, laat ik hem zeker door een vriend van me rstaureren en doe ik hem nooit meer weg.

Foto 5, dat ben ik *O* , gixxer rijdt inderdaad super. Is trouwens een gsxr750 uit 88
 
Terug
Bovenaan Onderaan