Foto shooting Mega Meeting 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhmmmm, mijn motor is misschien toch niet meer zo beschikbaar... Als ik pech heb issie total-loss en moet ik een nieuwe zoeken. Ik hoop dat ik er voor die tijd 1 heb anders is er een Aprillia RS 125 beschikbaar *D
 
Nou... vooruit dan maar... normaal krijg ik daar wel geld voor maar goed... voor het goede doel mag er wel een dame op mn brommer kruipen, ik zal wel zorgen dat ie niet loopt, hij trilt namelijk nogal :o
 
Nou... vooruit dan maar... normaal krijg ik daar wel geld voor maar goed... voor het goede doel mag er wel een dame op mn brommer kruipen, ik zal wel zorgen dat ie niet loopt, hij trilt namelijk nogal :o
Dit VRAAGT weer om meer opmerkingen. Dus: kom maar, kom maar, kom maar . . .
 
hai, zet mij ook maar op de lijst voor een fotootje hoor! *D

probleem is ff het leer, heb wel een cool motorpak maar is geen leer...
ben nog aan t kijken voor een stoere leren jas (broek heb ik al) maar schrik me
rot van de prijzen!! :?

zou dr een rooie Kawa beschikbaar zijn waar ik overheen kan hangen? ;)
trouwens, Phr3ak, stel je je Ducje beschikbaar?? *D

:}

Tja, tis een eindje rijden.

Maar outlet shopping in Staphorst bij Safe motoren 1e Verd. Bij zwolle..

Mijn pak voor 225 euries..

Buse Pak... Hadden ook vele groene pakken, ook niet duur tegen de 250 euries..
 
full


Voorbeeldje :P
 
Hoe gaan we het daar eigenlijk regelen? Verzamelen op een bepaald punt bij de Mac om een bepaalde tijd ofzo?

Trouwens, ik zie je bij verzamelpunt Den Bosch al dus dat zal wel goed komen :)
 
hi Gulmaster,

ik weet niet als je ook een mooie motor kunt gebruiken voor de foto sessie, ik wil mijn motortje wel beschikbaar stellen als er vraag voor is.
laat je het nog even weten als de motor moet komen of niet, dan kan ik hem nog effe extra laten glimmen.
het is een kawasaki classic 1500, parlemoer-wit/grijs en veel chroom. :]
 
Hoe gaan we het daar eigenlijk regelen? Verzamelen op een bepaald punt bij de Mac om een bepaalde tijd ofzo?

Trouwens, ik zie je bij verzamelpunt Den Bosch al dus dat zal wel goed komen :)

Aangezien we bij de meeting plek om 11.00 aanwezig moeten zijn ben ik van plan al om 11.30 te beginnen met de shoot... meiden hebben dan een half uur de tijd om ff bij elkaar te komen, als een groepje vertraging is, etc...

Het beste verzamelplek is het ingang van de Mac, ik zal een lijst bij hebben met de aangemelde dames en heren.

De geschoten foto's kunnen worden gemaild of op het forum worden gezet. Ik zet ze automatisch wel op het forum (leuk om later terug te zien) en kan evt niet verkleind opsturen als er vraag naar is. :}




hi Gulmaster,

ik weet niet als je ook een mooie motor kunt gebruiken voor de foto sessie, ik wil mijn motortje wel beschikbaar stellen als er vraag voor is.
laat je het nog even weten als de motor moet komen of niet, dan kan ik hem nog effe extra laten glimmen.
het is een kawasaki classic 1500, parlemoer-wit/grijs en veel chroom. :]


Hey Kawaclassic,
we kunnen je motor altijd beschikbaar houden als er iemand is die op je motor op de foto wil krijg je het wel te horen op 9 mei...

Ik zet je gewoon in het lijstje, post maar een keer een foto zodat we alvast kunnen zien hoe jou schoonheid eruit ziet ;)
 
Ik zal me in dit topic ook afmelden, aangezien het 99% zeker is dat ik niet op de megameeting aanwezig ben.
 
Hey Kawaclassic,
we kunnen je motor altijd beschikbaar houden als er iemand is die op je motor op de foto wil krijg je het wel te horen op 9 mei...

Ik zet je gewoon in het lijstje, post maar een keer een foto zodat we alvast kunnen zien hoe jou schoonheid eruit ziet

hoi Gulmaster

hoe kan ik je de foto sturen dan :(

twan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan