Foto shooting Mega Meeting 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg dat vergrootgals maar weg...je kan ook gewoon op d'r website kijken Kris ;)
 
Ik zal me in dit topic ook afmelden, aangezien het 99% zeker is dat ik niet op de megameeting aanwezig ben.

Ah nee das zonde! Ik hou je gewoon in het lijstje, maar houd er wel rekening mee dat er een groot kans is dat je er niet bent :)


hmmm... als ik dat icoontje zo zie is gulmaster zelf ook een zeer mooi vrouwtje :)

B|
Wie zegt nou dat ik da ben?? :X


Leg dat vergrootgals maar weg...je kan ook gewoon op d'r website kijken Kris ;)

Tja... maar da foto's zijn nie echt relevant meer :9
De laatste foto is zeker weer 4 maanden geleden :P en de oudste zeker 2 jaar :+ :X

Maare ik heb je ook in het lijst gezet met beschikbare motoren :9
 
Laatst bewerkt:
moi :? jamaar ik weet nog niet of ik er ben..als ik er ben no problemo ;)

Gaan jullie hem poetsen voor de fotoshoot ? O-)
 
poeh nou weet ik helemaal niet of ik nog kom..moet ik weer poetsen :(


:+
 
Tja je moet er wat voor over hebben als je een leuk dame wilt lokke... O-)
Wil ik dat dan :?

hmm zie dat je meer motoren dan dames heb..vraag/aanbod-principe werkt inderdaad tegen me ja..

full

Kom dames grijp je kans, op de foto met 14 jaar oud 140PK 1000CC 230KG aan net gepoetst blinkend Kawasaki staal en plastic in een fraai rood/wit design. Groot genoeg voor originele poses !!

Zo goed ? O-)
 
toch wel een beetje jammer dat je hem zo moet aanprijzen, vind je niet.

grapje!! :(

grtz twan :]

Wil ik dat dan :?

hmm zie dat je meer motoren dan dames heb..vraag/aanbod-principe werkt inderdaad tegen me ja..

(Afbeelding)
Kom dames grijp je kans, op de foto met 14 jaar oud 140PK 1000CC 230KG aan net gepoetst blinkend Kawasaki staal en plastic in een fraai rood/wit design. Groot genoeg voor originele poses !!

Zo goed ? O-)
 
Wil ik dat dan :?

hmm zie dat je meer motoren dan dames heb..vraag/aanbod-principe werkt inderdaad tegen me ja..

(Afbeelding)
Kom dames grijp je kans, op de foto met 14 jaar oud 140PK 1000CC 230KG aan net gepoetst blinkend Kawasaki staal en plastic in een fraai rood/wit design. Groot genoeg voor originele poses !!

Zo goed ? O-)

Hahaha tja wat zal ik zegge... smaken verschillen! Je hebt wel kans dat iemand een foto op jou kawa wilt... Of niet Ilse Sunshine ;)


moet je je motor eerst inspuiten met dafty (te verkrijgen bij de wibra) dan drijven de vliegen er gewoon vanaf als je hem afspoelt.

Ow jah maar dan poetsen van top tot teen he, alle behandelingen etc... en ik heb idd eerder gelezen van da Dafty van de wibra, helaas verkopen ze het in waalwijk niet maar in Den Bosch heb ik ze gespot. Ga het wel deze week halen ;)

Bedankt voor je tip ;)

Maar is het dan niet gevaarlijk als je per ongeluk spuit op bijv ketting of schijfrem oid??? :?
 
Laatst bewerkt:
Hahaha tja wat zal ik zegge... smaken verschillen! Je hebt wel kans dat iemand een foto op jou kawa wilt... Of niet Ilse Sunshine ;)

Eerst maar eens kijken of ik wel naar de meeting ga B|

Scheelt me weer een flinke poetsbeurt als er niemand op wil *D
 
Misschien is het handig om een gedeelte van de parkeerplaatst te gebruiken voor de shoot, aangezien er bijna 800 motoren komen wordt het lastig denk ik om de motoren en meiden op te zoeken en dan ertussen door om een foto te maken :S

Tis maar een opmerking :P :P :+

Misschien bordje meenemen, "P Fotoshoot" :P
 
Misschien is het handig om een gedeelte van de parkeerplaatst te gebruiken voor de shoot, aangezien er bijna 800 motoren komen wordt het lastig denk ik om de motoren en meiden op te zoeken en dan ertussen door om een foto te maken :S

Tis maar een opmerking :P :P :+

Misschien bordje meenemen, "P Fotoshoot" :P

Ja maar waar?

want er moet wel weg vrij gemaakt worden voor de motoren waarop gefotografeerd moet worden....

[edit]
Ik ken de parkeerplaatst niet erg goed, kan ook zo niet gelijk zeggen wat het beste plek zou kunnen zijn...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan