Foto toevoegen in orginele formaat of mini

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
11.068
6.638
Hoogeveen
Ik probeer regelmatig via mijn smartphone ( Samsung a50 ) foto's toe te voegen in een topic, soms lukt het in 1x en een andere keer lukt het helemaal niet.

Zowel via het afbeeldingen pictogram als via " voeg bestand toe " lukt het beide niet constant, de ene keer krijg ik wel de keuze om het orginele formaat te behouden of voor een miniatuur te kiezen. Andere keer krijg ik die keuze niet en word de foto als een bestand/link toegevoegd.

Doe ik iets verkeerd ? Zo Ja, wat dan ?
Of is dit een probleem in de forum software?

Als test een fotoBekijk bijlage 20200601_203037.jpg
 
Hoi @Duderuud

Zoals ik in het topic van iemand anders al aangaf loop ik ook nog steeds tegen de upload problemen aan, vandaar even deze reminder ;)
 
Geen idee eigenlijk, gebruik vaker de pc dan de mobiel ;)
Zal het nog eens testen met het mobieltje
 
Bijlages mogen maximaal 10mb groot zijn, dat is sowieso iets om op te letten.

Vanaf een iPhone :

Thumbnail:
21745324-BDEF-42DC-B618-AE4EC9E4D2CC.jpeg

Volledige:
187D9804-D242-46CD-B28A-1A5F5FA09630.jpeg
 
Ik probeer regelmatig via mijn smartphone ( Samsung a50 ) foto's toe te voegen in een topic, soms lukt het in 1x en een andere keer lukt het helemaal niet.

Zowel via het afbeeldingen pictogram als via " voeg bestand toe " lukt het beide niet constant, de ene keer krijg ik wel de keuze om het orginele formaat te behouden of voor een miniatuur te kiezen. Andere keer krijg ik die keuze niet en word de foto als een bestand/link toegevoegd.

Doe ik iets verkeerd ? Zo Ja, wat dan ?
Of is dit een probleem in de forum software?

Als test een fotoBekijk bijlage 1507807
of zo kan het ook >
 
Terug
Bovenaan Onderaan