foto topic van sinterklaas en of zijn pieten in de zijspan

vox88000

MF veteraan
17 jul 2009
4.891
12
elk jaar begin december worden er op meerdere plekken in het land Sint & pieten vervoerd in een motor met zijspan. vorig jaar had het paard van de sint last van een schimmel infectie . en dus vroeg hij mij als ik hem met zijn 2 knechten wel naar het schooltje wou brengen .


plaats dus in dit topic foto's van de sint en / of zijn pieten vervoert per zijspan.







 
Laatst bewerkt:
vreemde sint bij jullie Hellracer. hij is dus niet bang voor schimmel tussen zijn benen. maar wel bang voor een wiebel span !! [ moet toch niet gekker worden ]. ps , was best wel een helse toer om die sint van 120 kilo met die lange mijter uit de zijspan te krijgen .
 
Afgelopen 2 jaar de Sint per span afgeleverd op het kinderfeest op het werk

550.jpg


550.jpg


Dit jaar komt'ie ook met mijn span maar rijdt er een Zwarte Piet(in), ze is al 62 en heeft vroeger veel span gereden. 'T is maar 2 bochtjes en 50 meter rechtdoor, dus 's middags ff oefenen en dan zal het wel goed komen.

Foto daarvan plaats ik nog wel ( feest is vrijdag )

Ik bedenk me opeens dat Rutgertjuh in Buren de Sint ook eens heeft binnengebracht met mijn span toen die van hem uit elkaar lag, zal eens vragen of hij daar foto's van heeft !
 
ook geweldig mooi natuurlijk om ook jullie oude foto's van weleer voor bij te zien komen.



full
 
Laatst bewerkt:
Ik was dit jaar ook aan de beurt.
1k0.jpg

1k0.jpg

Wij moesten ons ook een beetje verkleden.

Witte span is een R60, komt ook hier uit het dorp. De groene is van V.M.T.R. Norg. Met dank aan Vox88000 voor het regelen van span met chauffeur.
 
nog een paar foto's van de sinterklaas intocht mij Mathieu in nieuwolda.










 
Laatst bewerkt:

Ik hoef (gelukkig*) ook niet geschminkt. Ze hebben 1 of ander lulverhaal verzonnen dat de sint met een luchtballon zou komen, maar dat gaat niet helemaal goed.
Ik zou ze dan ergens onderweg tegen zijn gekomen en mee genomen hebben om ze op school te droppen.

Waar Piet nr. 2 dan ineens een solo-motor vandaan haalt is mij ook nog niet helemaal duidelijk :+



(*) afgelopen Halloween met maatje ook een bloederige 'act' opgezet. Tenminste maatje zijn kop en handen zaten vol bloed, ik had heel tactisch een masker en een bebloed schort (+ heggeschaar).
Op het eind zei ik nog; "sow, effe afschminken" *Zet masker af*
Maatje, beetje doelloos met tissues in de weer; "goffer de goffer" :(
 
Laatst bewerkt:
2011 genemuiden .



rood is dus vast niet de lievelings kleur van de sint. andres had hij wel een ander span gekozen. ;)

volgens mij zie ik Nouhouvogel op de foto ? zoon van lasmoat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan