Foto topic van Tomcat_

21-2-2014 ging ik naar de motorbeurs in Utrecht. Thema van de speciaal tentoongestelde motoren was wel leuk, dus ik denk dat ik die foto's maar laat langskomen hier. Nadeel is wel dat het allemaal binnenfoto's zijn. Voordeel is dat het allemaal aangepaste / verbouwde motoren zijn.
We beginnen met een Moto Guzzi
394)
1386573


395)
1386574
 
Alleen jammer dat ze niet iets voor de accu gemaakt hebben, ziet er zo een beetje knullig en vergeten uit.
 
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, ze voldoen op mijn Z650 goed, maar die weegt een stuk minder dan de Z1300, met z'n 322 kilo.
 
Zijn BT45's niet veel te slap voor zo'n zware motor?
Ik heb een jaar of tien geleden zo'n 60.000 kilometer op BT45's gereden met een FJ1200. redelijk vergelijkbaar qua gewicht en vermogen(al weet ik niet wat die Turbo doet op die Kawa hierboven) en dat ging prima. Qua loadindex zouden de banden het in ieder geval mogen hebben.
 
:X Een 851 verbouwen? Hoop dat het reeds een schadefiets was, anders toch wel een beetje heiligenschennis B|
Ja, die gedacht had ik ook, en dat is denk ik ook een van de redenen dat je maar weinig verbouwde Ducati's ziet.
Dus gaan we verder met een Moto Guzzi, dezelfde als 396) maar daar had ik dus nog meer plaatjes van
414)
1388172


415)
1388173


416)
1388174


417)
1388175
 
In Nederland ook aardig wat (niet dodelijke) motor ongelukken geweest hoorde ik op het nieuws...dit zijn dus dagen dat ik ff niet ga rijden ivm teveel "aparte" (motor) rijders/chauffeurs op de weg...
 
Ik ga dan s morgens vroeg , heerlijk in t weekend, geen kip op de weg ,tegen de tijd dat t druk wordt zit ik weer in de tuin :t
 
Het valt me op dat er steeds meer idioten op de weg zijn. Die denken dat de een playstation aan het bedienen zijn.
Naar de beurs maar weer.
Een leuke Bandit olieloeler
420)
1388685


En een Honda SOHC 4-cilinder
421)
1388686


422)
1388687
 
Laatst bewerkt:
Ff een opwarmertje, paasweekend was de elmia customshow in Jönköping.
Ik kon niet maar een kollega is geweest en heeft foto's gemaakt. Ik zal ze in het weekend plaatsen.

Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan