Foto topic van Tomcat_

Wat een ruige Streetfighter!! :9~ (aan de andere reactie te zien vind niet iedereen dat) Blok ziet er bekend uit? Heb je ook foto's van de verbouwing?
Wat zie ik daar aan de inlaatkant allemaal zitten?

Laverda 750 GT
369)
1392859


Dan met tophalf een Laverda 750 SF
370)
1392860


En een Sparta
371)
1392861
 
Laatst bewerkt:
Wat een ruige Streetfighter!! :9~ (aan de andere reactie te zien vind niet iedereen dat) Blok ziet er bekend uit? Heb je ook foto's van de verbouwing?
Wat zie ik daar aan de inlaatkant allemaal zitten?

inderdaad heeft niet iedereen (dezelfde) smaak :)

Kawa met 1100r blok, turbo etc.

Zou ff moeten zoeken voor meer foto's, vond het wel een indrukwekkend ding
 
Ik vond andere interessante informatie op Agenda – Aermacchi

Open Museumdag
Zaterdag 8 juni (op de vergadering was 1 juni gezegd, maar het is 8 juni geworden!) Open museumdag

Op deze Open Museumdag, georganiseerd door de Aermacchi Gilera Club, zijn drie musea open: het Italiaans Motormuseum van Cees Callenfels in Amsterdam, het Aermacchimuseum van Jaap de Jong in Weesp en het Gileramuseum van Jaap Schulz in Rijsenhout. De musea zijn open van 09.30 – 16.00 uur. Namens Cees, Jaap en Jaap bent u van harte uitgenodigd.
Het Eerste Sassemsche Motormuseum van Ton Langeveld is die dag niet open, maar Ton organiseert voor de leden van de Moriniclub wel een toertocht naar de andere musea.

Adressen musea:

Gileramuseum: Aalsmeerderweg 710, 1435 ER Rijsenhout

Aermacchimuseum: Hoogstraat 13, 1381 VS Weesp (Hoogstraat ligt aan de Vecht)

Italiaans Motormuseum: Schepenbergweg 2, 1104 AT Amsterdam Zuid-Oost (vlak langs de A9, afslag AMC, achter de Praxis)

Voor de museumbezoeken hoeft u zich niet op te geven maar het is wel goed te weten dat het Aermacchimuseum in Weesp niet zo groot is. Er kunnen geen tientallen mensen tegelijk in. Nu kun je in Weesp wel even gezellig rondwandelen en koffie drinken, dat scheelt.
 
Heb er 24 jaar lang eentje gehad. Deze met verlaagd zadel??

Inderdaad Kees, zitten helaas 2 kleine gaatjes in maar heb er ook een normaal zadel bij gekregen...
Ga 'm vrijdag ophalen en me verdiepen in het e.e.a. qua uitvoeren service beurt, de fiets ziet er echt heel netjes uit maar zag toch een aantal dingetjes die gedaan moeten worden...Liefst zou ik een eerste controle/service laten doen door iemand die alle K75 ins en outs kent, zodat ik daarna alleen nog hoef bij te houden, maar zou zo 1 2 3 niet weten wie, hier in de buurt (Alkmaar) maar komt tijd komt raad nietwaar ;) of misschien heb jij een suggestie?
 
Foto 385. De eigenaar van de Heinkel staat achter de tafel. Het is mijn surrogaat-vader.
Wel de juiste oude motoren ovoeding gehad zo te lezen.....

Eysink Super Sprint
388)
1394153


389)
1394155


Eysink Record
390)
1394154


Uiteraard staat op Wikipedia het nodige over Eysink. Deze plaatjes zijn ook leuk, even wat naar beneden bladeren:
https://www.dereutel.nl/brommers-kieken
 
Sooooowee dat is een spartaanse Jawa, dat zitje alleen al!!!! Vraag me wel af hoe dat schakelt met die pook zo. Of staat ie in een lamme kickstarter stand?

En volgende keer beter mikken met de zij standaard......... zie plankje nutteloss in gras.
 
Ja, planjes zijn leuk, maar ik denk dat als je de Jawa op het plankje zet dat ie dan veel te rechtop staat. En bij het minste geringste omvalt.

San een motor die ik niet ken, een Rumi 125 Tourismo of is het een sport?
http://www.motorumi.it/sport.htmWie heeft hier meer informatie over?
394)
1394554


395)
1394555


Dan een Heinkel 3 wieler. Is een typisch apparaat.
396)
1394557


Onderstaande BMW behoeft weinig toelichting denk ik zo.
397)
1394558
 
Terug
Bovenaan Onderaan