Foto topic van Tomcat_

kawa ted

Die hard MF'er
23 okt 2018
362
75
Dat uitlaat systeem is van mij geweest . het is een org. BOS uitlaat mijn ex ZRX heeft vroeger Model gestaan voor de eerste serie
en met de hand gemaakt . hoe leuk is dat de Nieuwe Baas is erg Happy

Coert65

Z650, ZRX 1100 R, ZRX 1200 R.
Donateur
22 apr 2015
6.258
2.817
54
Puttershoek
Dar dacht ik dus ook al. Toen ik nog bij Jama/Laser werkte verkochten we die ook nog, al gingen ze wel uit productie.
De Deeptone verkocht heb beste toen. Laser Competition heette die stofzuigerpijp modellen toen volgens mij.

Kibbe

trekt z'n veteraan
4 jan 2006
41.797
5.269
119
Schubbevissenveen
Die Z1000 was er ook in en turbo uitvoering. Zeldzaam mooi. Als klein jochie gespot tijdens de TT in Assen. Was een hele club destijds, kwamen uit de buurt van Staphorst weet ik nog.

theWarrior

MF veteraan
31 aug 2008
2.841
317
56
provincie Groningen
Dar dacht ik dus ook al. Toen ik nog bij Jama/Laser werkte verkochten we die ook nog, al gingen ze wel uit productie.
De Deeptone verkocht heb beste toen. Laser Competition heette die stofzuigerpijp modellen toen volgens mij.
Dat is toevallig, ik heb ook enkele weken vakantiewerk gedaan bij Jama, aan de Boonsweg in Heinenoord. Dit zal in de zomer van 1981 geweest zijn. Reed toen op mijn XS750 met oefenvergunning en een van de Jama broers (Jan of Martin, vandaar Jama) wilde mij toen met korting een uitlaat voor mijn XS verkopen, vond ik nog steeds veel te duur. Er werkte toen iemand bij Jama met een hele mooie Trans-Am ik heb van hem toen mijn eerste echte goede crosser overgenomen (YZ125) tegen inruil van mijn CB750K6. Had ik nu die CB nog maar....

• Like
Waarderingen: Coert65

Coert65

Z650, ZRX 1100 R, ZRX 1200 R.
Donateur
22 apr 2015
6.258
2.817
54
Puttershoek
Dat is toevallig, ik heb ook enkele weken vakantiewerk gedaan bij Jama, aan de Boonsweg in Heinenoord. Dit zal in de zomer van 1981 geweest zijn. Reed toen op mijn XS750 met oefenvergunning en een van de Jama broers (Jan of Martin, vandaar Jama) wilde mij toen met korting een uitlaat voor mijn XS verkopen, vond ik nog steeds veel te duur. Er werkte toen iemand bij Jama met een hele mooie Trans-Am ik heb van hem toen mijn eerste echte goede crosser overgenomen (YZ125) tegen inruil van mijn CB750K6. Had ik nu die CB nog maar....
Leuk! Ik werkte er van '89 tot begin '92. Eerst als magazijnmedewerker, en later gedeeltelijk dat en lasser. Was best een leuke tijd. Inderdaad, als medewerker daar kreeg je weinig korting. Ik ben er later weg gegaan omdat ik ruzie kreeg met Martin, die was niet zo makkelijk in de omgang.

• Like
Waarderingen: theWarrior

Tomcat_

MF veteraan
15 sep 2006
1.948
1.993
H.I.Ambacht
www.motor-forum.nl
Zelf heb ik een Suzuki GS 550 gehad met zo'n kort lazer blaffertje eronder.
Maakte zeker geen klere herrie maar gewoon en lekker geluidje. Kon ik beslist wel 's avonds mee rijden zonder dat er bloempotten naar m'n helm werden gegooid.
1407251

Yamaha XJR in Kenny Robberts speedblocks uitvoering.
Maar zo'n uitlaat, dat kan natuurlijk echt niet, bah, ga poetsen!
555)
1407248

Honda CB900F Bol d'Or. Volgens mij geen originele kleuren maar wel erg mooie kleuren zo. En diverse mooie onderdelen eraan. Let ook oven op de wielen.
556)
1407249

557)
1407250

Morgen geen update ivm de Caféracerdag in Achterveld. Dit keer plan ik om wel op tijd te zijn.....

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
5.933
1.481
47
Gaasterlân
Veel plezier op de caferacer meet, ben er dit jaar niet bij, zoals vele evenementen die ik misloop.
Druk met verhuizen enzo O-)

Je was vroeger dus al een Suzuki liefhebber, mooie gs :t

Maareh, die gsx1100 die achter de Bol staat, hebbie daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~

Tomcat_

MF veteraan
15 sep 2006
1.948
1.993
H.I.Ambacht
www.motor-forum.nl
Veel plezier op de caferacer meet, ben er dit jaar niet bij, zoals vele evenementen die ik misloop.
Druk met verhuizen enzo O-)
daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~
Was erg leuk, mooi ritje naar Achterveld. Genoeg te zien, maar niet echt stikdruk. Dat was gezien het weer wel te verwachten, er was een kleine kans op een bui. Wij hebben het op letterlijk één spetter na op de terugweg droog gehouden.
Tsja, verhuizen, ik weet er alles van. Vorig weekend min ouders verhuisd, nu bezig met de naweeën.
Dus als er iemand nog inboedel nodig heeft, roept u maar..........
Maareh, die gsx1100 die achter de Bol staat, hebbie daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~
Tuurlijk heb ik fotos van die GSX. Zoiets noemen ze een cliff hanger tegenwoordig??

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.076
462
NL
Mwaa niet echt een Bostrom replica........ tis een allergaartje met als basis een 916.....

Dit is volgens mij de enige echte replica van Ben ooit geleverd.

2.jpg

• Like
Waarderingen: Frans53 en Tomcat_