Foto topic van Tomcat_

Was idd 7-6-2015. Ik heb die foto's toen via Google+ geplaatst maar zie ik nu dus niet meer...........
Mooie plaatjes Willem!!
 
Vandaag 2-takt dag!!
Suzuki GT750 en Kawasaki KH750, 3 cilinder 2-takt
682)
HPIM2955_Suzuki GT750 - Kawasaki KH750.JPG


Yamaha YD3
683)
HPIM2956_Yamaha 305.JPG


Kawasaki Samurai 250
684)
HPIM2957_Kawasaki 250.JPG
 
Mooi mooi mooi, maar wat nu als je moest kiezen tussen die 750's.......... Die 250 lijkt net of kawasaki er uit te hand opgezet is, erg fraai!
 
maar wat nu als je moest kiezen tussen die 750's..........
Kiezen, hoezo kiezen? Meer motoren is meer beter :] :] :+
Het is maar goed dan ik de mogelijkheden niet heb want het zou volledig ontsporen.

Moto Morini 3 1/2
685)
HPIM2958_MotoMorini 3,5 Sport.JPG


686)
HPIM2959_MotoMorini 3,5 Sport.JPG


Honda CBX
687)
HPIM2961_Honda CBX.JPG


Honda CB750 FK, mooier dan nieuw. Lijken wel bouwpakketten op de foto..........
688)
HPIM2962_Honda CB750FK.JPG
 
Mooie cliffhanger ook dat laatste plaatje van die CB750's. Ben benieuwd naar wat voor motror er net nog een stukje in beeld staat. Met de ANWB en WW plaatjes erop. Lijkt me iets Italiaans?
 
Moto Morini :t , erg leuke motorfietsjes.

En inderdaad N+1 motoren is altijd beter.... totdat je schuur/garage vol is... en dan..... is het tijd om te verhuizen _O-

Ben ook benieuwd naar plaatje van de yamaha xs650 die naast de morini staat :9
 
Laatst bewerkt:
Dat is een Moto-Guzzi V50 Nato.
Ja maar..........................,.......ik heb er geen foto van............... |(

Tsja, sommige motoren staan zo dicht op elkaar, en bij het nvt staan er zoveel dat je ze er niet allemaal fatsoenlijk op kan krijgen helaas. Nou ja, da's dan een goede reden om een volgende keer weer te gaan dacht ik zo.
We beginnen vandaag dus niet met een Moto Guzzi V50 Nato maar met een ??
Neorini staat erop. Maar als ik dat Google zie ik niets wat met motoren en/of bromfietsen te maken heeft.
Dus wie het weet mag het zeggen.
689
HPIM2963_MotoriMorini.JPG


Dan een Benelli 650 S Tornado
690
HPIM2964_Benelli 650S.JPG


691)
HPIM2965_Benelli 650S.JPG
 
Ja maar..........................,.......ik heb er geen foto van............... |(

Tsja, sommige motoren staan zo dicht op elkaar, en bij het nvt staan er zoveel dat je ze er niet allemaal fatsoenlijk op kan krijgen helaas. Nou ja, da's dan een goede reden om een volgende keer weer te gaan dacht ik zo.
We beginnen vandaag dus niet met een Moto Guzzi V50 Nato maar met een ??
Neorini staat erop. Maar als ik dat Google zie ik niets wat met motoren en/of bromfietsen te maken heeft.
Dus wie het weet mag het zeggen.
689
Bekijk bijlage 1419122

Dan een Benelli 650 S Tornado
690
Bekijk bijlage 1419123

691)
Bekijk bijlage 1419124
Negrini is een merk.
 
Moto Morini :t , erg leuke motorfietsjes.

En inderdaad N+1 motoren is altijd beter.... totdat je schuur/garage vol is... en dan..... is het tijd om te verhuizen _O-

Ben ook benieuwd naar plaatje van de yamaha xs650 die naast de morini staat :9

De minister van binnenlandse zaken houdt mijn hobby onder controle, N+1 kan zolang die N=1......
 
De minister van binnenlandse zaken, haha

Zündapp scooter
Aermacchi Ala d'oro
693)
Heinkel bouwde net als Aermacchi behalve vliegtuigen ook tweewielers. Als je een Heinkelscooter uit elkaar neemt, ziet hoe zwaar alles is uitgevoerd, is het bijna ondenkbaar dat ze vliegtuigen hebben gemaakt!
 
Mooi. Ehhh de pauze was niet vrijwillig. Maar kpn wilde vanmorgen niet. Maar ik denk dat ik maar vaker pauze hou, dat levert leuke foto's op. Bedankt! Weet je nog waar en wanneer ze zijn genomen?
Oké. In orde. Ze zijn gemaakt tijdens de brommersprintwedstrijden in Genemuiden, in juni dit jaar.
 
Mooi die foto's! :t
Och ik heb zowel fototechnisch als creatief gezien echt veel betere foto's gezien. Maar och, het geeft een indruk en de motoren staan erop. En het commentaar is leuk, en blijkbaar zijn er meerderen die af en toe plaatjes kijken leuk vinden.
Dus ga ik gewoon vrolijk door met van daar een Nimbus type II. 4 cilinder in lijn met cardan aandrijving
702)
HPIM2978_Nimbus.JPG


703)
HPIM2979_Nimbus.JPG


704)
HPIM2981_Nimbus.JPG


Ook in het blauw
705)
HPIM2984_Nimbus.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan