Foto topic van Tomcat_

Hadden die ook niet een grote boxtertwin met aangedreven span gebouwd waarvan men beweerd dat die model heft gestaan voor de exemplaren van BMW en Zündapp?
 
1886)
HPIM3944_Magni-Honda_CB900.JPG


1887)
HPIM3945_Norton.JPG


1888)
HPIM3946_Motobecane.JPG
 
Hadden die ook niet een grote boxtertwin met aangedreven span gebouwd waarvan men beweerd dat die model heft gestaan voor de exemplaren van BMW en Zündapp?
Dat verhaal gaat wel maar is niet waar. BMW en Zundapp waren er al. Maar toen de Duitsers Frankrijk binnen liepen beviel de Gnome en Rhone zo goed dat ze voor de Duitsers mochten door produceren. De handboeken werden zelfs vertaald.
 
Dat verhaal gaat wel maar is niet waar. BMW en Zundapp waren er al. Maar toen de Duitsers Frankrijk binnen liepen beviel de Gnome en Rhone zo goed dat ze voor de Duitsers mochten door produceren. De handboeken werden zelfs vertaald.
Geen idee hoe eea historisch zit op dit punt, maar een plaatje van zo'n Gnome et Rhône AX2 boxer voor het idee kan geen kwaad lijkt me:
Gnome-et-Rhone-AX2-2.jpg
 
Die junak is echt een zeldzaamheid.. Zag er destijds 1 verkocht/aangekocht worden op de Hardenberg beurs (toen die nog leuk was)
Er kwamen erg mooie klappen uit.
 
Suzuki GSX 1100 E ca 1983. Ik neem aan dat dat stuk ijzer aan de zijkant dient voor de trekhaak?
En vergeet de bidonhouder naast de koplamp niet. Motor is dus van een (ex)wielrenner.
1898)
Bekijk bijlage 1529068
ex Wielrenner, zou kunnen. In elk geval niet van een ervaren lasser of metaalbewerker :P man man man wat een braswerk haha.
Maar op zich, behalve de niet zo fraaie staat, wel een mooie dikke fiets..
 
1908)
HPIM3966_MotoGuzzi_1100Sport.JPG


En buiten de hekken van het treffen. Of deze foto's echt kunnen? Er is in ieder geval weinig aanvoer van nieuwe foto's.....
Ik zie het er nog van komen dat ik oude dia's "moet" gaan scannen. Kost wel veel tijd.

Suzuki GSX-R 750
1909)
HPIM3967_Suzuki_GSXR750.JPG


BMW R1200ST met een ietwat smaakgevoelig uiterlijk
1910)
HPIM3968_BMW_R1200ST.JPG
 
Jaja, populariteit en faam komen tegen een hoge prijs :+
Hahaha, duidelijk. Vandaar dat ik ook zo'n geweldige feestboek fan ben. '( wat een onoverzichtelijke bende is dat. Staan af en toe wel leuke foto's op, maar ik vind een forum gewoon veel leuker. Facebook heeft zo hier en daar best wel een paar leuke groepen. Maar veel te veel mensen die populair willen zijn en een mooie verchroomde gepoetse "ik" etaleren :r.
Dus besloten om aktief op motor-forum zo af en toe wat op te gooien. Heeft het nog zin gehad dat ik wat foto's gemaakt heb en ik zie ze zelf dan ook nog eens een keer. Alleen als mijn digitale foto's op zijn dan zal ik, als ik nog wat wil posten m'n oude dia's verder moeten gaan scannen. Dat is best een rot werk. Helaas dit jaar verder niets doorgegaan.
 
Hoi Tomcat, al dat werk wordt echt wel gewaardeerd hoor, 's morgens vroeg ff kijken of er nieuwe foto's zijn is gewoon een vast ritueel.
Liefst op de laptop, dan zie je toch veel meer detail op de foto's . zo ook achter de BMW daar staat volgens mij een Yamaha TRX.

bedankt in ieder geval voor al de foto's die je nu al geplaatst hebt :}:}:}.
 
Terug
Bovenaan Onderaan