Foto topic van Tomcat_

Fzr400rr 3tj is het
Jouw motor?

Yamaha TRX 850, is al eens eerder voorbij gekomen. Remklauwen lijken me iet origineel.
628)
IMG_5959.JPG


Ducati 749/999
629)
IMG_5960.JPG


En nog maar eens een Bol, een zwarte dit keer.
630)
IMG_5961.JPG
 
Persoonlijk zie ik liever het originele luchtgekoelde blok in die kat, al dan niet voorzien van een bigbore setje :9
Die tellerset is qua montage om te huilen ;(.
Maar verder wel gaaf zo’ n kat :}:t
 
Persoonlijk zie ik liever het originele luchtgekoelde blok in die kat, al dan niet voorzien van een bigbore setje :9
Die tellerset is qua montage om te huilen ;(.
Maar verder wel gaaf zo’ n kat :}:t
Tsja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het wel een mooi blok zo'n oliekoeler, mooi smal en mooi opgeruimd. Maar origineel is het natuurlijk niet zo.......
Ik denk dat er een GSX-R is gesloopt waar het dashboard zo van is overgezet zo te zien. Katana tellers zijn echt mega duur.
 
Vanwege de vakantie zijn mijn update's op wat vreemde tijden. Morgen geen update, dus nu da maar ff.

Honda VTR1000SP met stickertuning. Of is dit wel degelijkiets anders? 't Is in ieder geval wel een mooi ding.
637)
IMG_5976.JPG


638)
Hoezo hebben motorrijders geen aandacht voor de natuur??
IMG_5977.JPG


639)
IMG_5978.JPG


Ik weet niet of deze Buell iets met de Superbike meeting te maken had, maar een fotootje kan geen kwaad dacht ik.
640)
IMG_5979.JPG
 
Tsja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het wel een mooi blok zo'n oliekoeler, mooi smal en mooi opgeruimd. Maar origineel is het natuurlijk niet zo.......
Ik denk dat er een GSX-R is gesloopt waar het dashboard zo van is overgezet zo te zien. Katana tellers zijn echt mega duur.
Toerenteller van een katana zal ook iets lastiger aan te sluiten zijn, deze is origineel mechanisch en op het gsxr1100 blok zit daarvoor geen aansluiting.
Maar ik vind het zo'n hoge toren met tellers...
Verders zou ik 'm natuurlijk zo in de schuur parkeren :P als daar nog ruimte voor zou zijn :$
 
Toerenteller van een katana zal ook iets lastiger aan te sluiten zijn, deze is origineel mechanisch en op het gsxr1100 blok zit daarvoor geen aansluiting.
Maar ik vind het zo'n hoge toren met tellers...
Verders zou ik 'm natuurlijk zo in de schuur parkeren :P als daar nog ruimte voor zou zijn :$
Nee, toerenteller van de Katana ED2 is al electronisch. Maar vaak breken de tellernaalden af. En zo'n tellerunit kan eigenlijk niet open. Dsu dan moet je zelf een rand doorslijpen en het ding, met al het zeer kwetsbaar/breekbaar geworden kunststof uit elkaar halen...........
Op dit moment heb ik op mijn Inazuma een Katana tellerset. Helaas zwiept de toerenteller maar wat en klopt de aanduiding niet erg, alsof er helemaal geen demping meer in zit. Maar die is dus al eens geopereerd. (door de zeer kundige vorige eigenaar, zodat verder alles nog heel is)

Kawasaki Z900
641)
IMG_5980.JPG


642)
IMG_5981.JPG


Kawasaki Z1000
643)
IMG_5982.JPG


644)
IMG_5983.JPG
 
Ahh oké, weer wat geleerd.
Had ik niet verwacht,
In de nieuwe amk staat trouwens wel een leuk stukje over 2 katana’s.
Iemand die het geluk heeft een 750 en een 1100 te hebben ..:9~

C64232DB-C311-4627-A360-C7B4909086BF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
650)
IMG_5990.JPG


651)
IMG_5992.JPG


652)
IMG_5991.JPG


653)
IMG_5994.JPG


En er was natuurlijk ook een verkiezig. Wie heeft de mooiste. De prijzen werden uitgereikt door Michael van der Mark, onder het toeziend oog van de 2 ons welkebekende motorjournalisten de heren Joost Overzee en Randy van de Wal. In de prijzen vielen de Magni Honda CB1100, een Suzuki GS1000S Wes Cooley en een Kawasaki Z1.
654)
IMG_5995.JPG
 
Groot gedeelte van de dag doorgebracht met bekenden van de katanaclub.nl. En dat was erg gezellig. Maar het was tijd om weer te gaan vertrekken. Op de parkeerplaats stond nog deze motor, een Suzuki GSX 1100 EFE.
655)
IMG_5996.JPG


656)
IMG_5997.JPG


657)
IMG_5998.JPG


658)
IMG_5999.JPG


Dus weer koers gezet naar huis. Onderweg nog even een hapje en een slokje. En even nagenieten van dit erg leuke evenement.
659)
IMG_6001.JPG


660)
IMG_6002.JPG


Dat was mijn bijdrage voor wat betreft de (Classic) Superbike meeting in Uithoorn.
 
Groot gedeelte van de dag doorgebracht met bekenden van de katanaclub.nl. En dat was erg gezellig. Maar het was tijd om weer te gaan vertrekken. Op de parkeerplaats stond nog deze motor, een Suzuki GSX 1100 EFE.
655)
Bekijk bijlage 1415173

656)
Bekijk bijlage 1415174

657)
Bekijk bijlage 1415175

658)
Bekijk bijlage 1415176

Dus weer koers gezet naar huis. Onderweg nog even een hapje en een slokje. En even nagenieten van dit erg leuke evenement.
659)
Bekijk bijlage 1415177

660)
Bekijk bijlage 1415178

Dat was mijn bijdrage voor wat betreft de (Classic) Superbike meeting in Uithoorn.
Waarvoor hartelijk bedankt!
 
Groot gedeelte van de dag doorgebracht met bekenden van de katanaclub.nl. En dat was erg gezellig. Maar het was tijd om weer te gaan vertrekken. Op de parkeerplaats stond nog deze motor, een Suzuki GSX 1100 EFE.
655)
Bekijk bijlage 1415173

656)
Bekijk bijlage 1415174

657)
Bekijk bijlage 1415175

658)
Bekijk bijlage 1415176

Dus weer koers gezet naar huis. Onderweg nog even een hapje en een slokje. En even nagenieten van dit erg leuke evenement.
659)
Bekijk bijlage 1415177

660)
Bekijk bijlage 1415178

Dat was mijn bijdrage voor wat betreft de (Classic) Superbike meeting in Uithoorn.
Ook namens het Classic Superbike Team Hartelijk bedankt voor de Foto Reportage & tekst ook leuk voor de mensen die dat gemist hebben
Groet Ted
 
Mijn laatste post van het NVT was op 15 juni. Ik denk dat ik daar maar weer gewoon mee verder ga. Omdat ik nog vakantie heb is het tijstip van de post wel wat anders wellicht.

Even ter opfrissing 22 september 2012.
En hier waren we gebleven, een Suzuki GT 750, glimmender dan een nieuwe....
661)
HPIM2932_Suzuki GT750.JPG


Laverda, zo te zien een SFC 750
662)
HPIM2933_Laverda 750.JPG


Geweldige fraaie Vincent V-Twin
663)
HPIM2936_Vincent.JPG
 
Mooi spul hoor, binnenkort kun je weer nieuwe foto’s maken :P
Dan hoop ik toch ook ff tijd vrij te kunnen maken om weer eens een evenement bij te wonen.
De Italdag op 1 september en het volgende nvt op 21 september staan hier met uitroepteken in de agenda.

Yamaha SRX6
667)
HPIM2940_Yamaha SRX-6.JPG


Laverda 750, deze keer in het groen.
668)
HPIM2941_Laverda 750.JPG


Zündapp CS50, Puch, Rap
669)
HPIM2942_Zündapp CS50 - Puch - Rap.JPG
 
Zeg, remtrommels met dubbelopl. ankerplaten (voorrem) van oudere jappen, zijn die nog een beetje te vinden?
Is er een bep. type wat veel voorkomt?
 
Zeg, remtrommels met dubbelopl. ankerplaten (voorrem) van oudere jappen, zijn die nog een beetje te vinden?
Is er een bep. type wat veel voorkomt?
Ja hoor ff zoeken . er staan er 1 paar op M-P de duurste kost 900,00 maar dan koop je wel wat .
 
Tsjonge, 't is wel vroeg op de eerste morgen na m'n vakantie............:Z

Renault eigenbouw
670)
Bekijk bijlage 1417488

BFG 1300, die geen Odysee mocht heten, die zie je ook niet elke dag. Wiki

671)
Bekijk bijlage 1417490

672)
Bekijk bijlage 1417491

673)
Bekijk bijlage 1417489

674)
Bekijk bijlage 1417492
Auto's op twee wielen. Toch hebben ze wel iets aantrekkelijks. Misschien omdat het geen duizend in een dozijn artikelen zijn. Voordeel van de schoonheid van de BFG: die hoef je nooit op slot te zetten😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan