Foto topic van Tomcat_

Auto's op twee wielen. Toch hebben ze wel iets aantrekkelijks. Misschien omdat het geen duizend in een dozijn artikelen zijn. Voordeel van de schoonheid van de BFG: die hoef je nooit op slot te zetten😆
Blijkbaar verschillen smaken enorm. Het is ook duidelijk niet mijn idee motorfiets. Maar in de cathegorie Goldwing-Electraglide-Venture-Cavelcade zou ik 'em wel eens een rondje willen proberen. Zomaar, om te weten hoe dat nou rijdt.

Vandaag een exclusieve Ducati
675)
HPIM2948_Ducati Offroad.JPG


Honda CB750K
676)
HPIM2949_Honda CB750FK.JPG


Honda CB750K
678)
HPIM2951_Honda CB750FK.JPG
 
Er is- al laatste poging/kijken of het van enige invloed is, een heuse 'heavy duty, made in UK ' remkabel onderweg van 24 pond.(!)
Puur uit nieuwschierigheid om te kijken of het verschil maakt met de Indiase heavy duty remkabel van 6,50.
 
Al was het geen replica, zou hem best in de woonkamer willen stallen 8-)
Maar voor al door gaan met posten , kijk hier elke dag :}:}:}
 
Ik heb die foto’s in juni 2015 genomen, waren nog een hoop andere voor mij onbekende MF’ers bij.
Waar het was weet ik niet meer, dat is uit mijn geheugen geslagen na een ongeluk dat ik had in augustus van dat jaar. Daar zijn ook foto’s van maar die zijn minder fraai.
 
_O- Ja volgens mij wel, zou ik even in de digitale fotoboeken moeten bladeren.... mijn geheugen is ook niet meer wat het vroeger was maar die motoren komen mij niet bekend voor en die onthou ik dan weer wel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan