Foto topic van Tomcat_

Och ik heb zowel fototechnisch als creatief gezien echt veel betere foto's gezien. Maar och, het geeft een indruk en de motoren staan erop. En het commentaar is leuk, en blijkbaar zijn er meerderen die af en toe plaatjes kijken leuk vinden.
Dus ga ik gewoon vrolijk door met van daar een Nimbus type II. 4 cilinder in lijn met cardan aandrijving

En ik maar denken dat een Nimbus zo'n Harry Potter racing broom is.......
 
DKW
710)
HPIM2983.JPG


Nimbus
711)
HPIM2984_Nimbus.JPG


Twee Gilera's
712)
HPIM2985_Gilera.JPG


713)
HPIM2986_Gilera.JPG
 
Hmmm, ik was veel te kort door de bocht vanmorgen.
Bedankt voor de reacties en correcties!
En inderdaad moet het een CB77 zijn klik
 
Foto’s brengen herinneringen naar boven;
Vroeger, toen ik nog op de brommer overal heen scheurde, kwam ik nogal vaak bij Leertouwer in Soest.
Ik moest altijd even bij Muts motoren kijken, een sloperij/handelaar.
En daar stonden ze; de gs550 en gs750 . In dezelfde kleur blauw als hierboven :9~.
Toen ik uiteindelijk mijn stempeltje A had waren ze natuurlijk allang verkocht en de gpz1100 was natuurlijk veel te veel van het goede....
Toen een cb400 gekocht bij “de motorkelder” in Hilversum. Later Koeman motoren in Huizen.
 
Dat is wel de planning. Zit nu op een camping in Wemeldinge. Zondagmorgen op tijd naar huis vertrekken, zodat ik naar Beusichem kan.
Ga jij daar ook heen? Misschien nog anderen?
 
Als het weer meezit wil ik ook wel even naar de Italdag (motor)fietsen...
Jullie zijn herkenbaar aan mooie camera's op de borst neem ik aan...of?
 
De upside-down voorvork in de Suzuki met rijnummer 32 vind ik geen vertoning! Veel te modern, vergeleken met de rest van de motorfiets.
Bedankt!!
Smaken verschillen dus wel heel duidelijk. Ik vind het een schitterende fiets. Misschien wel mooier dan die lichtblauwe Katana. Als zou ik kunnen worden opghangen voor deze uitspraak dus maar gauw herroepen dan. Voor degenen die naar het Italtreffen gaan :W
 
Muziek was volgens mij veel dichterbij als jaar ervoor. En uiteraard de nodige door testosteron aangedreven hashendels, en dito gemodificeerde uitlaten zorgde inderdaad niet voor een akoetisch rustige omgeving. Maar het was weer een geweldig evenement, en mooi weer erbij. Leuk ritje er naartoe en naar huis dus helemaal goed!
Bijgaand een motorfiets, de eigenaar niet gezien helaas:
IMG_6287.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan