Foto topic van Tomcat_

Muziek was volgens mij veel dichterbij als jaar ervoor. En uiteraard de nodige door testosteron aangedreven hashendels, en dito gemodificeerde uitlaten zorgde inderdaad niet voor een akoetisch rustige omgeving. Maar het was weer een geweldig evenement, en mooi weer erbij. Leuk ritje er naartoe en naar huis dus helemaal goed!
Bijgaand een motorfiets, de eigenaar niet gezien helaas:
Bekijk bijlage 1423815
Wat een rare snuiter, wie komt er nou op een rijstkoker naar de italdag O-)
 
Wat een rare snuiter, wie komt er nou op een rijstkoker naar de italdag O-)
Nee, ik kon de rijst niet koken vandaag. Ik was met mijn vakantie ezel. Dit omdat er het komende weekeinde een vakantie gepland stond maar het weer het komend weekeind niet zal meewerken in Luxemburg de pakezel uitgelaten.
IMG_6580.jpg

Wij waren er om 12:08 zeg mijn fototoestelletje. Verder geen bekenden gesproken, dus maar onbekenden gesproken.

Vandaag Yamaha, eerst XS 750
724)
HPIM2998_Yamaha XS750.JPG


725)
HPIM2999_Yamaha XS750.JPG


Dan een XV 920 , of is het een TR1?
726)
HPIM3000_Yamaha XV920 - TR1.JPG
 
Leuk ook die Batavus Wippet, heeft die nu 2 uitlaatjes? gaaf.
Doet mij ook binnen schieten dat ik de Batavus Bilonet die bij m'n moeder staat nog eens op de foto zal zetten :$ en hier ergens zal posten, of in het 50cc topic.
 
Leuk ook die Batavus Wippet, heeft die nu 2 uitlaatjes? gaaf.
Doet mij ook binnen schieten dat ik de Batavus Bilonet die bij m'n moeder staat nog eens op de foto zal zetten :$ en hier ergens zal posten, of in het 50cc topic.
Dat is apart, heeft mijn moeder ook gehad, heeel lang geleden. Hier posten aub
 
Dat is apart, heeft mijn moeder ook gehad, heeel lang geleden. Hier posten aub

Deze is officieel van mijn oom, die had hem als sinds.... nieuw gekocht en stond in z'n garage.
Mijn vader heeft zich erover ontfermt en ding netjes gepoetst en weer gangbaar gemaakt, dus in originele verf etc.
Nu heb ik 'm dus gedeeltelijk geerft, mag er mee rijden/doen/neerzetten/verzekeren of schorsen maar zodra ik hem wil verkopen moet er eerst gepraat worden ;).

Nou heb ik van alle motoren die ik verkocht heb spijt, dus ik verkoop niks meer _O-
 
Nou heb ik van alle motoren die ik verkocht heb spijt, dus ik verkoop niks meer _O-
Oh oh, dat klinkt bekend..........geldt niet voor alle motoren die ik heb verkocht maar wel de meeste, om te beginnen de eerste die ik verkocht cq inruilde een Suzuki GS750.

Door met het NVT, en wel met een Suzuki GS400Special, dwz met gietwielen. Daar moest je in eerste instantie meer voor betalen. Dat klonk toen heel logisch, maar nu niet meer zo.
738)
HPIM3013_Suzuki GS400.JPG


Kawasaki Z650. Is dit een bekende van het Forum?
739)
HPIM3014_Kawasaki Z650.JPG


ducati 350 Desmo
740)
HPIM3015_Ducati Desmo 350$$$.JPG
 
Prachtig! Mijn vader had ook een Batavus Bilonet, alleen was die rood met wit. Ik heb er nog foto's van dat ie er, samen met mijn moeder op staat, ze reden er destijds het hele land mee af. Die is helaas al lang geleden verkocht.
 
Zo een rode 850, exact zoals op jou foto,dat was mijn tweede motor, na mijn eerste, dat was een GS 750.vanuit mijn woonplaats naar mijn dealer Leen post kwam ik dan een bocht tegen waar ik met ongeveer 140 net doorheen kon, zwabberen dat ding! Ach, je wist niet beter...
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Zo een rode 850, exact zoals op jou foto,dat was mijn tweede motor, na mijn eerste, dat was een GS 750.vanuit mijn woonplaats naar mijn dealer Leen post kwam ik dan een bocht tegen waar ik met ongeveer 140 net doorheen kon, zwabberen dat ding! Ach, je wist niet beter...
Tegenwoordig weet ik wel beter maar wil niet anders :P , ooit een fzr1000 gehad.
Veels te soepel en perfect, toen een gsx1100 uit 81 gekocht , whoehoe het leeft *O*en power zat..
 
@Tomcat_ Ga je de komende NVT weer foto's maken? Dit keer zal ik ook m'n best doen wat foto's te maken, dat is iets wat ik toch altijd vergeet:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan