Foto topic van Tomcat_

Geen idee. Het is een driewieler en dus waarschijnlijk rijbewijstechnisch een A-rijbewijs machine. Maar wat het precies is?
778)
HPIM3052.JPG


Dan nog een bijzondere creatie. Een Honda CB750 blok in een Harley frame. Harda 750 genoemd.
779)
HPIM3053_Harda 750F HArley frame Honda blok.JPG


Dit ziet er wel erg origineel uit, een Honda CB 750 F1 in het beroemde kanarie geel.
780)
HPIM3054_Honda CB750F1.JPG
 
Geen idee. Het is een driewieler en dus waarschijnlijk rijbewijstechnisch een A-rijbewijs machine. Maar wat het precies is?
778)
Bekijk bijlage 1428620

Dan nog een bijzondere creatie. Een Honda CB750 blok in een Harley frame. Harda 750 genoemd.
779)
Bekijk bijlage 1428621

Dit ziet er wel erg origineel uit, een Honda CB 750 F1 in het beroemde kanarie geel.
780)
Bekijk bijlage 1428622

Die "auto"lijkt mij een BMW Isetta, al dacht ik dat bij de Isetta het stuur weg klapt als je de deur opent, dus wellicht is het een andere microcar.

edit: Het is een Heinkel Trojan :)
 
1568866107941.png

Om even op die eenzijdige wielophanging terug te komen, deze foto zag ik in het Kawasaki K1rs topic.
Ik wist helemaal niet dat ze ook op de weg gebruikt waren, of is deze een privé ombouw?
 
Ehhhh, dat schrijf ik toch, MORGEN allemaal vroeg op? 't Is nog vroeg.....;)


Kortom zaterdag naar Woerden. Iedereen fijne dag gewenst
 
Bedankt voor de foto's van gisteren.
Op termijn zal ik hier foto's van gisteren posten. Helaas was ik er maar van 9.30 tot 13.50.
Op het terrein heb ik diverse interessante motoren gemist zag ik al, en ook buiten het terrein waren er heel wat interessante motoren te zien.

Ik ga gewoon verder verder waar ik was gebleven namelijk het NVT van 22 september 2012:

Ducati 900 Mike Hailwood replica
791)
HPIM3065_Ducati 900 Mike Hailwood Replica.JPG


Aermacchi Harley-Davidson 350
792)
HPIM3066_Aermacchi Harley-Davidson.JPG


Laverda 750 SF
793)
HPIM3067_Laverda 750SF.JPG


Benelli 900 sei. Sond gisteren ook een fraaie grijze. Ik ken ze alleen in het (uiteraard) rood en zwart met fraaie biezen.
794)
HPIM3068_Benelli 900 Sei.JPG
 
Ik was er voor de 1e keer en kwam ogen te kort, wat een drukte en mooie machines...
Heb ook een paar foto's met de iphone gemaakt maar absoluut niet van jullie kwaliteit :?
Zal er ook af en toe een plaatsen als je het goed vindt...

IMG_0236.JPG


Alleen voor zo'n plaatje is de dag al geslaagd, geweldig!
 
Ik was er voor de 1e keer en kwam ogen te kort, wat een drukte en mooie machines...
Heb ook een paar foto's met de iphone gemaakt maar absoluut niet van jullie kwaliteit :?
Zal er ook af en toe een plaatsen als je het goed vindt...

Bekijk bijlage 1429693

Alleen voor zo'n plaatje is de dag al geslaagd, geweldig!
Geweldig. De sfeer van zo'n foto!!
Mooi dat je bent gegaan. En inderdaad als je van klassieke/ toungtimer / motoren / bromfietsen is dit toch wel het topevenement.
Ook is het zeker leuk als je zo af en toe foto's plaatst, graag zelfs. Het is geen fotowedstrijd maar gaat hier om het genieten van motorisch aangedreven tweewielers.
 
Bedankt voor de foto's en de reacties. De klapkat moet zeker nog wel het een en ander aan gebeuren. Maar voorlopig geen tijd, eerst andere zaken doen.
Er zijn zeker nog diverse anderen met een Klapkat. Zie eventueel katanaclub.nl
Daar zijn sowieso 3 andere personen, waarbij één persoon 2 klapkatana's heeft (en misschien nog wel 2 in onderdelen) en 2 ed2 katana's. Ook weet ik dat deze persoon wel eens een schitterend gerestaureerde klapkatana aan een bekende verzamelaar heeft verkocht. Die is echter een keer op een open kar in de winter naar Rosmalen gereden en weer terug en toen zo neergezet.....'(

BMW en café vandaag:
798)
HPIM3072_BMW Caferacer.JPG

799)
HPIM3078_BMW Caferacer.JPG

800)
HPIM3073_BMW Caferacer.JPG

801)
HPIM3077_BMW Caferacer.JPG
 
Kende de katana club nog niet, leuk!
Zou nog wel eens een klapkat willen hebben, maar ze komen nou niet echt vaak voorbij ;)

edit: blijkbaar ben ik al sinds 2013 lid van het forum:z
 
Laatst bewerkt:
Die zwarte is wel heel erg geslaagd. Die grijze met dat niet passende Norton zadel heb ik toch wat meer moeite mee.
 
Ik zou wel willen weten wat voor achterlicht de grijze BMW heeft. Ben namelijk al een hele tijd op zoek naar een betaalbaar rond achterlicht 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan