Foto van je Moto

ja, ik heb ook zeker wel interesse aangezien fotografie ook wel tot mijn interesses behoort en een paar goeie pics van je eigen bike altijd in de smaak vallen...

er staat net 300 km. op en heb zelf nog géén foto's gemaakt...

full


het gaat om het zwarte monster...

(kom zelf uit Best, werk in Den Bosch en lid van het Schijndel-topic ;) )
 
Allemaal leuk die supersports, maar als je een echte sport/tourbuffel op de foto wilt zetten, wellicht dat ik wel tijd heb :P
 
ben zelf gek op zwarte Gixxers.
Ik wil ook wel hoor.
Zwarte GSX-R1000K7 met veel leuk spul erop.
full

full


En Mercury mag wel mee dan, kan hij op mijn 1000 kwijlen.
En mag zijn vriendin erop voor de foto's

Heb je trouwens al foto's van je vriendin gepost O-)

Edit: of samen met de motor van Mercury, en gixxer.com
3 zwarte gixxers, 600,750 en 1000 8-)

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een doos bougievonkjes staan voor je........ :}

ik hoef de bougie nooit bij te vullen!!
nee, ik maakte gister de gereformeerde buurman wijs dat ik een' Drentsche onsteking' had.
boven in de kop zit een vuursteen, op de zuiger ook, bij het B.D.P raken deze elkaar en krijg je een vonk.
 
Hoi allemaal..
Ik heb K*T nieuws gehad,
Ik moet perse een Bijenkorf magazine restylen :/
Motormagazine is out of the question.
Maar ik ga gewoon lekker op de grens zitten, ik doe er een gadget sectie in, en de gadget is een Motor *D
Fotomodel is waarschijnlijk niet nodig, gaat puur om de motor.
Ik zal t nog moeilijk krijgen iemand uit te zoeken hiero.. zoveel moois hiero :P

Jullie horen nog van me als ik iets meer weet van de planning.. Meeste studio's zijn de hele week bezet.. Lekker geregeld weer hier op school..

MvG,

Oetel Mik
 
Mijn R1 *O* En ik woon in Waardenburg, dat is vlakbij Den Bosch
full
 
Laatst bewerkt:
Mail/msn me maar voor de details. Mijn vriendin wilde ook wel meewerken. Is weer goed voor haar portofolio.

Maar ik neem aan dat je nog meer motoren nodig hebt? een motorblad leeft niet op 1 motor _O-

[afbeelding]

Kyl als ik bij jullie in de werkplaats bent dan moet je me toch maar een foto van je vriendin laten zien :+
 
en alle 3 nog van het bouwjaar 2007 ook *O*

Mercury, heeft je vriendin toevallig niet nog 2 vriendinnen die fotomodel zijn.
Voor op de motor van gixxer.com en die van mij :+


vraag me af of mensen nu willen helpen aan het blad of nu gewoon een bloedmooie dame op de motor willen hebben voor de doorstuurmail :+

wel een leuk idee, komt er een online uitgave?
 
Niet iedereen leest alles volgens mij.. er is geen motor als model meer nodig ? :+
 
Ach blijf maar posten, zal ik mijn best doen jullie te herkennen op de Megameeting :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan