Foto van je zweedse vork?

felixGPZ

MF'er
16 sep 2005
185
0
Zaltbommel
Wie is er trots genoeg op zijn zweedse voorvork om een goede foto op wikipedia te zetten?

Post ze hier en ik set ze op wikipedia of ik help je ze op wikipedia te zetten.
Ik schrijf een stukje dat heet stuurfiets en ik zoek een bij een artikel over wendbaarheid een voorbeeld van fiets met een lange wielbasis en grote naloop.

Alvast bedankt.

Grt&Flx
 

Die ja.

Zou een foto van een fiets met een lange vork niet misstaan. Wikipedia heeft echter heel strikte regels over auteursrechten en daarom zoek ik foto's die mensen zelf gemaakt hebben liefst van hun eigen fiets. En als ze bereid zijn hun materiaal onder een van de licenties te brengen dan is mijn plaatje verder ingevuld.

De credits voor de foto's blijven gewoon bij de eigenaar, als je zover bent lees dan maar eens op nl.wikipedia.org upload pagina.

Grt&Flx
 
ik weet niet of je hier iets mee bent, totale lengte is 2,95m en de vork is 30 inch overstock *D
full
 

Ja, zo een. Gelukkig, ik was even bang dat alle mogelijke varianten op zweeds en vork voorbij zouden komen voor iemand een plaatje van zijn eigen project zou posten. Dank!

Er staat wat veel op het plaatje maar het laat wel zien waar het om gaat. Wil je hem zelf op wikipedia zetten of zal ik deze erop zetten?

Groet&FlxGPz
 
Terug
Bovenaan Onderaan