Foto van jouw burn-out

pompiedompiedom
256347658_6_3YDV.jpeg


en na:
256347656_6_zgMU.jpeg
 
Als je zo'n burnout hebt gemaakt, een vrij lange dus, is het dan nog verantwoord om te rijden met die band? Of is ie helemaal af en moet je direct een nieuwe?

nee ik heb wat mindere ervaringen gehad met de diablo's, en wilde weer mpp2ct rijden zo snel mogelijk.. dus wilde ik mijn band wat sneller laten gaan

hij had nog genoeg profiel en kon nog lekker doorrijden
 
Laatst bewerkt:
Burn Baby Burn,

Of te wel,

Burn it like you stole it.
full

full

full

full

full

full

full

full



En dat terwijl de buurman bij de politie zit :9
Vorige jaar bij het inzetten van de nieuwe koppelingsplaten moest ik aan hem effe laten zien dat ze goed zaten, Dus wheelie door de straat.

Dave Nada
 
onduidelijke k*tfoto maar het is een printscreen van een filmpje op een mobiel. (ei die em gemaakt had had em in portretstand, op zijn kant dus :P)

Afbeelding2.jpg
 
burn baby burn....toen het klaar was, kwam het hoofd van mijn 68 jarige buuv om de hoek gestoken, en het hoofd zei: "ik hoorde iets?" ( akra open race... _O-
full
 
ik vraag me al een tijdje af: waarom vindt iedereen het spectaculair als iemand een burnout maakt? het is doodsimpel, de gemiddelde mfer staat stil en rookt eerst zn koppeling op, dan pas zn band :} (dat is dan wel weer leuk)
maar ook met stuntshows gaan mensen klappen terwijl je het simpelste van het simpelste doet, en met echte tricks staat men vaak te kijken met een scheef hoofd en zegt tegen zn buurman: met zo'n tandwiel lukt dat mij ook _O-
het burnen heeft me al heel wat achterlichtjes gekost (door de staaldraden) en ik vind er geen fuck aan. doe dan minstens donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is. of ga driften als je echt kloten hebt. gewoon burnen is zo gay :W
 
ik vraag me al een tijdje af: waarom vindt iedereen het spectaculair als iemand een burnout maakt? het is doodsimpel, de gemiddelde mfer staat stil en rookt eerst zn koppeling op, dan pas zn band :} (dat is dan wel weer leuk)
maar ook met stuntshows gaan mensen klappen terwijl je het simpelste van het simpelste doet, en met echte tricks staat men vaak te kijken met een scheef hoofd en zegt tegen zn buurman: met zo'n tandwiel lukt dat mij ook _O-
het burnen heeft me al heel wat achterlichtjes gekost (door de staaldraden) en ik vind er geen fuck aan. doe dan minstens donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is. of ga driften als je echt kloten hebt. gewoon burnen is zo gay :W


Dit topic is ook gestart door een fabrikant van motorbanden die de kridietcrisis zag aankomen en vlak daarvoor nog even veel wilde verkopen..
 
ik vraag me al een tijdje af: waarom vindt iedereen het spectaculair als iemand een burnout maakt? het is doodsimpel, de gemiddelde mfer staat stil en rookt eerst zn koppeling op, dan pas zn band :} (dat is dan wel weer leuk)
maar ook met stuntshows gaan mensen klappen terwijl je het simpelste van het simpelste doet, en met echte tricks staat men vaak te kijken met een scheef hoofd en zegt tegen zn buurman: met zo'n tandwiel lukt dat mij ook _O-
het burnen heeft me al heel wat achterlichtjes gekost (door de staaldraden) en ik vind er geen fuck aan. doe dan minstens donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is. of ga driften als je echt kloten hebt. gewoon burnen is zo gay :W


Goed van je zeg! :}


Voor simpele zielen is het kennelijk leuk :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan