Foto van jouw burn-out

ik vraag me al een tijdje af: waarom vindt iedereen het spectaculair als iemand een burnout maakt? het is doodsimpel, de gemiddelde mfer staat stil en rookt eerst zn koppeling op, dan pas zn band :} (dat is dan wel weer leuk)
maar ook met stuntshows gaan mensen klappen terwijl je het simpelste van het simpelste doet, en met echte tricks staat men vaak te kijken met een scheef hoofd en zegt tegen zn buurman: met zo'n tandwiel lukt dat mij ook _O-
het burnen heeft me al heel wat achterlichtjes gekost (door de staaldraden) en ik vind er geen fuck aan. doe dan minstens donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is. of ga driften als je echt kloten hebt. gewoon burnen is zo gay :W

Jij vindt het stoer om donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is of driften te doen. :Z

Een ander vind het al stoer als hij een burn out kan maken zonder z'n motor neer te leggen...... :W
 
ok :W
full
 
ik vraag me al een tijdje af: waarom vindt iedereen het spectaculair als iemand een burnout maakt? het is doodsimpel, de gemiddelde mfer staat stil en rookt eerst zn koppeling op, dan pas zn band :} (dat is dan wel weer leuk)
maar ook met stuntshows gaan mensen klappen terwijl je het simpelste van het simpelste doet, en met echte tricks staat men vaak te kijken met een scheef hoofd en zegt tegen zn buurman: met zo'n tandwiel lukt dat mij ook _O-
het burnen heeft me al heel wat achterlichtjes gekost (door de staaldraden) en ik vind er geen fuck aan. doe dan minstens donuts, met de voeten op de steps/zadel/tank/stuur/whatever, als het de grond maar niet is. of ga driften als je echt kloten hebt. gewoon burnen is zo gay :W


hehehe wat een frustratie beul??????

jij betaalt toch niet hun koppelingsplaten of wel ???
en bij de shows weet niet iedereen hoe de tricks heten .. dus een beetje kortzichtig .. :+ :o of hoeveel moeite er in zit

dus heel mf is gay met de burnouts.... jij maakt vriende...... _O- _O- _O
 
hoe doe je het nu?
voorrem in
koppeling in
1e versnelling
vol gas open en koppeling in een keer laten komen?

mijn achterband is bijna aan vervanging toe dus dan wil ik waardig afscheid nemen ;)
 
hoe doe je het nu?
voorrem in
koppeling in
1e versnelling
vol gas open en koppeling in een keer laten komen?

mijn achterband is bijna aan vervanging toe dus dan wil ik waardig afscheid nemen ;)

ik zou is beginnen ...met het voorwiel een paar centimeter voor 'n muurtje.

Niet zitten, voorrem in
1/2 tot 3/4 gas...
en dan koppeling laten opkomen...

en pas op dat je de koppeling niet affikt.

om het makkelijker te maken...rij met je achterwiel ff door het water heen...of WD40 op je band.
 
ik zou is beginnen ...met het voorwiel een paar centimeter voor 'n muurtje.

Niet zitten, voorrem in
1/2 tot 3/4 gas...
en dan koppeling laten opkomen...

en pas op dat je de koppeling niet affikt.

om het makkelijker te maken...rij met je achterwiel ff door het water heen...of WD40 op je band.
Ik heb 1 keer een burnout gemaakt (band helemaal opgerookt, tot het witte spul) - ik heb er geen kennis van, maar ik deed het:

in zn 1, voorrem in, gas geven bij 2000 toeren koppeling op laten komen en band laten spinnen, en dan gewoon rustig gas erbij...

Fik je dan je koppeling af? Puur uit interesse :P Ik ga geen burnouts meer doen, zonde van je banden! -O-
 
Ik heb 1 keer een burnout gemaakt (band helemaal opgerookt, tot het witte spul) - ik heb er geen kennis van, maar ik deed het:

in zn 1, voorrem in, gas geven bij 2000 toeren koppeling op laten komen en band laten spinnen, en dan gewoon rustig gas erbij...

Fik je dan je koppeling af? Puur uit interesse :P Ik ga geen burnouts meer doen, zonde van je banden! -O-

nee dan fik je geen koppeling af...

maar je geeft ze de kost die, de koppeling niet snel genoeg laten opkomen...en tegen de rev limiter met een slippende koppeling bezig zijn |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan