Foto van Yamaha Fortuna / Checa ???

ik zou 'm zo laten zoals de replica kleuren zijn.

d'r zijn trouwe veel racers die maar een stuk van de sponsoring op hun kuip haddden,denk aan de infostrada duc van bayliss,de redbull yzr van mccoy enz

ik vind 't een mooie kleurstelling en ik zou 't origineel laten,niet aan het grijs gaan knoeien
 
Euheum ...

Ben net wat foto's van mijn r1 aant bekijken, merk ik op dat de zijkant/kuip veel kleiner is dan de m1 :( .

Bijgevolg gaat het woord 'fortuna' ook niet op dezelfde plaats kunnen daar er daar gewoon geen kuip is ...


chR1z

...denk dat zelfs al zou het niet helemaal leesbaar zijn toch wel vet word... :9~ misschien ook dat bij de stickertjes voor de r1 daar al rekening mee gehouden is... ;) naja suc6 ermee, gaat wel vet worden...
 
...denk dat zelfs al zou het niet helemaal leesbaar zijn toch wel vet word... :9~ misschien ook dat bij de stickertjes voor de r1 daar al rekening mee gehouden is... ;) naja suc6 ermee, gaat wel vet worden...


Ze hebben daar volgens mij ook rekening mee gehouden hoor!
Bel anders eens met een van die bedrijven die die sticker sets verkoopt.
 
Ze hebben daar volgens mij ook rekening mee gehouden hoor!
Bel anders eens met een van die bedrijven die die sticker sets verkoopt.

ja dat lijkt mij wel logisch...stickersetjes zullen niet zo goed verkopen als ze niet passen...zou het in ieder geval kanp stom vinden maar wie ben ik...
 
Momenteel is hij helemaal stripped/naked :-)

Ben nog steeds aant overwegen wat en hoe ...

Je hoort/ziet het wel als het zover is :-)
 
full
 
Zoiets als dit dus 8-) :X })

(Afbeelding)


Suc6 en show de picca's!!



hhhmmmm, ziet er heel goed uit, enkel zit er een Akra-demper op met een Termo-stickertje |(


En heren, het gaat helaas geen Fortuna worden ...

Ik heb goedkoop een nieuwe RODE kuipset op de kop getikt en ik ga daar nu wat mee fantaseren (heb rood altijd al mooi gevonden :) )

Toch bedankt voor de moeite en tijd !!!

greetz
chR1z
 
Ben benieuwd naar het eindresultaat! ;)
Vindt persoonlijk die van Melandri mooier mar dat komt omdat ik hem een beter coureur vindt en nummer 33 beter vindt staan.
Weet niet of je de kleding ook aan gaat passen maar die replica Melandri is niet verkeerd!

(Afbeelding)
Hé,die gozer rechts heeft mijn helm gejat. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan