foto

boedhaman

Die hard MF'er
19 sep 2004
509
0
eindhoven
hallo iedereen.
aangezien ik hier nieuw ben en ik niet weer of dit de gebruikelijke manier is zal ik me toch maar ff voorstellen.ben een 37 jarige motorrijder uit eindhoven.
rijd op een bmwr1100s.heb mijn motorrijbewijs al een tijdje(15jaar) maar sinds 5jaar weer actief op de motor na een pauze van 7 jaar door een ongeval met een motor.na 1 viercilinder alleen nog maar op een tweecilinder te vinden.eerst 4 japen en nu een duitser.en mischien dat anderen dat nog steeds denken niet omdat ik niet meer zo piepjong ben maar gewoon omdat het een hele fijne fiets is waar je ongeloofelijk hard mee kunt sturen.heb nog wat andere uitlaatkleppen buiten het motorrijden en dat zijn budosporten.maar nu toch f een vraagje:hoe plak je zo'n foto aan je mailtje die jullie allemaal hebben aan de linkerzijde van de verschillende berichtjes,want ik als echt computerfreak(not)weet dat natuurlijk weer niet.alvast dank voor de uitleg en ik hoop dat er hier leuk geouwehoerd wordt over en weer.
groeten:boedhaman
 
kijk ff bij de faq hierboven en welkom
 
120316




Schiet eens op vic. B|
 
sgeraldv,
yep ik hier.ik dacht ook maar eens proberen en eens kijken of dat bevalt.ja ik heb mijn sv verkocht en ben bmw gaan rijden.moet zeggen ik vind het een superfiets.rotsvast in een bocht en fijne zitpositie.en snel???nou de top ligt minder hoog als die van de sv maar ook op mijn bmw is een powerwheelie geen probleem.zelfs in z'n twee wil hij nog los komen en dat voor zo'n zware motor.er zit wel een lasersysteem onder en hij is gechipt.maar moet nog wel ff wennen alhoewel ik hem harder rondstuur dan de sv.enne remmen op dat ding....man bij een noodstop(170km)vol in de voorrem gaan hangen en ik dacht dat mijn voorpoten onder het blok zouden verdwijnen.wat een vertraging zeg.maar mischien zien we elkaar nog eens. lijkt me leuk
groeten:boedhaman
 
sgeraldv,
yep ik hier.ik dacht ook maar eens proberen en eens kijken of dat bevalt.ja ik heb mijn sv verkocht en ben bmw gaan rijden.moet zeggen ik vind het een superfiets.rotsvast in een bocht en fijne zitpositie.en snel???nou de top ligt minder hoog als die van de sv maar ook op mijn bmw is een powerwheelie geen probleem.zelfs in z'n twee wil hij nog los komen en dat voor zo'n zware motor.er zit wel een lasersysteem onder en hij is gechipt.maar moet nog wel ff wennen alhoewel ik hem harder rondstuur dan de sv.enne remmen op dat ding....man bij een noodstop(170km)vol in de voorrem gaan hangen en ik dacht dat mijn voorpoten onder het blok zouden verdwijnen.wat een vertraging zeg.maar mischien zien we elkaar nog eens. lijkt me leuk
groeten:boedhaman
Kijk daar doe je het allemaal voor! Lekker rondsturen dat ding en lekker veel SV's eruit rijden :P
Misschien dat we elkaar idd nog eens treffen, anders moet je dit topic eens in de gaten houden. Worden regelmatig ritjes gereden, en dan ben ik er ook vaak bij. Wordt nu wel weer vroeg donker dus zoveel zullen het er dit jaar niet meer zijn.
CU en veel plezier op dit forum, Gerald
 
Terug
Bovenaan Onderaan